امروز: سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الثلاثاء 29 شوال 1445 | 2024-05-07
کد خبر: 513760 |
تاریخ انتشار : 10 مرداد 1402 - 21:04 | ارسال توسط :
0
1
ارسال به دوستان
پ

صلح خبر/خوزستان هافبک برزیلی فصل گذشته الظفره امارات شاگرد علیرضا منصوریان در فولاد خوزستان شد. لوکاس کاندیدو که فصل گذشته در الظفره امارات حضور داشت و در لیگ برتر این کشور ۱۲ بازی انجام داد، پس از توافق با مدیران باشگاه فولاد خوزستان به جمع شاگردان علیرضا منصوریان پیوست. به گزارش صلح خبر، این بازیکن […]

صلح خبر/خوزستان هافبک برزیلی فصل گذشته الظفره امارات شاگرد علیرضا منصوریان در فولاد خوزستان شد.

لوکاس کاندیدو که فصل گذشته در الظفره امارات حضور داشت و در لیگ برتر این کشور ۱۲ بازی انجام داد، پس از توافق با مدیران باشگاه فولاد خوزستان به جمع شاگردان علیرضا منصوریان پیوست.

به گزارش صلح خبر، این بازیکن ۲۹ ساله برزیلی که در کنار تخصص بازی در میانه زمین، توانایی بازی در پست‌های وینگر و پشت مهاجم را دارد، فصل گذشته یک گل و دو پاس هم در کارنامه خود ثبت کرد. لوکاس در سالیان اخیر علاوه بر بازی در لیگ برتر امارات، در سری A و B برزیل نیز به میدان رفته و حالا به جمع بازیکنان خارجی فولاد خوزستان اضافه شد.

کاندیدو که همراه با اتلتیکو مینیرو برزیل در لیگ‌های مختلف این کشور به میدان رفته و در فصل ۱۳-۲۰۱۲ قهرمانی لیبرتادورس را در آمریکای جنوبی به دست آورد، در باشگاه‌های ویتوریا و پونته پرتا برزیل نیز جزو مهره‌های ثابت بوده، اما طی یک فصل و نیم اخیر در الظفره امارات عضویت داشته است.

این بازیکن برزیلی علاوه بر انجام بازی در سری A و B برزیل و لیگ برتر امارات، تاکنون چهار بار در لیبرتادورس آمریکای جنوبی به میدان رفته و در فصل ۲۰۱۳ نیز دو بار در جام باشگاه‌های جهان همراه با اتلتیکو مینیرو فرصت حضور در زمین را پیدا کرده که اکنون راهی ایران شده و با فولاد خوزستان قرارداد بسته است.

همچنین در ادامه فعالیت های باشگاه فولاد خوزستان در فصل نقل و انتقالات و با پیگیری مسئولان باشگاه، قرارداد محمد علی‌نژاد بازیکن سابق سپاهان امضا شد تا این بازیکن شماره ۹ سرخ‌ها را بر تن کند.

علی‌نژاد در فصل گذشته ۲۵ بازی برای سپاهان انجام داد و همواره در مدت حضورش در زمین مهره کلیدی این تیم در فاز هجومی بود و توانست ۲ گل به ثمر رساند، ۴ پاس گل بدهد و ۲ پنالتی بگیرد. 

این بازیکن که پیش از این سابقه پوشیدن پیراهن تیم‌هایی مثل آلومینیوم اراک، مس کرمان، نفت مسجدسلیمان و نساجی را در کارنامه داشته، یکی از مهره‌های ارزشمند در نقل و انتقالات به شمار می‌رود که حالا عضوی از تیم فولاد خوزستان است.

انتهای پیام

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید