امروز: پنجشنبه, ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الخميس 2 ذو القعدة 1445 | 2024-05-09
کد خبر: 533483 |
تاریخ انتشار : 28 دی 1402 - 22:04 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

صلح خبر/مازندران تیم شهرداری گرگان به لطف پیروزی برابر میزبانش کاله مازندران به صدرنشینی خود درلیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشور تداوم بخشید. تیم کاله مازندران درهفته پانزدهم این رقابتها درحضور بیش از هزار تماشاگرآملی درسالن ورزشی پیامبراعظم آمل میزبان تیم شهرداری گرگان قهرمان سه دوره گذشته لیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشور بود و […]

صلح خبر/مازندران تیم شهرداری گرگان به لطف پیروزی برابر میزبانش کاله مازندران به صدرنشینی خود درلیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشور تداوم بخشید.

تیم کاله مازندران درهفته پانزدهم این رقابتها درحضور بیش از هزار تماشاگرآملی درسالن ورزشی پیامبراعظم آمل میزبان تیم شهرداری گرگان قهرمان سه دوره گذشته لیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشور بود و در پایان  تیم شهرداری گرگان مقابل تیم کاله با نتیجه ۸۸ بر ۸۴ به پیروزی رسید.

شهرداری چی ها که برای تداوم صدرنشینی و جبران تنها شکست فصل خود که دربازی خانگی درگرگان برابر تیم کاله ثبت شده بود، دراندیشه پیروزی دراین مسابقه برابر آملی ها بودند، بازی را هجومی ومطابق انتظار شروع کردند.

ست نخست مسابقه را گرگانی ها با نتیجه ۲۳ بر ۱۹ به سود به پایان رساندند.

در ست دوم این مسابقه، کاله ای که با تغییر در راس کادرفنی و با هدایت ” محمدرضا نوری” سرمربی جدید خود پای به این بازی مهم خانگی گذاشته بودند، عملکرد بهتری نسبت به حریف مدعی خود داشتند و درنهایت با نتیجه ۴۶ بر ۳۹ با پیروزی راهی رختکن شدند.

در شروع نیمه دوم و ست سوم این مسابقه جدال حساس دو تیم درامتیازها نزدیک وپا یا پای پیش می رفت و درنهایت این تیم شهرداری گرگان بود که با شوت های سه امتیازی موفق در داخل سبد تیم کاله درنهایت با امتیاز ۶۳ بر ۶۰ پیروز این دست شد.

جدال سرنوشت ساز دو تیم در ست چهارم تماشایی و پرهیجان هم درنیمکت و هم درزمین مسابقه پیگیری شد و درنهایت با درخشش بازیکنان خارجی تیم شهرداری گرگان، این تیم با امتیاز ۸۸ بر ۸۴ پیروز شد و ضمن جبران شکست بازی رفت، دو امتیاز دیگر به اندوخته خود درصدرجدول رده بندی این مسابقات اضافه کرد.

در این دیدار” نورول پل” با ۱۴ امتیاز، ۱۰ ریباند، ۱ بلاک و کارایی ۲۳ بهترین بازیکن شد.

شاگردان ” محمدرضا نوری ” درتیم کاله مازندران هم با قبول هفتمین شکست این فصل خود با ۲۳ امتیاز از رده پنجم به رده ششم جدول رده بندی این مسابقات سقوط کرد.

 آورتا ساری روی دور پیروزی ها

همچنین تیم آورتا ساری دیگرنماینده مازندران درلیگ برتر بسکتبال هم دراین هفته دربازی بیرون از خانه برابر تیم انتهای جدول رعد پدافند مشهد قرار گرفت وبا نتیجه ۹۳ بر ۶۵ پیروز شد و با دو امتیاز ارزشمند از دیار خراسان راهی دیار شمال شد.

“محمد یزدان‌پناه ” بازیکن تیم آورتا ساری دراین مسابقه با ۱۸ امتیاز، ۱۵ ریباند، ۲ پاس گل و کارایی ۲۸ بهترین بازیکن شد وسهم به سزایی در پیروزی تیمش داشت.

آورتا ساری با کسب هشتمین پیروزی این فصل خود ۲۳ امتیازی وهم امتیاز با تیم کاله شد ودر رده هفتم جدول رده بندی قرار گرفت.

مازندران با دو تیم کاله و آورتا ساری درلیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشور حضور دارد.

انتهای پیام

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید