امروز: شنبه, ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: السبت 26 شوال 1445 | 2024-05-04
کد خبر: 501388 |
تاریخ انتشار : 19 فروردین 1402 - 21:16 | ارسال توسط :
0
1
ارسال به دوستان
پ

صلح خبر/بوشهر معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: بنده واقف هستم که طی این سال‌ها اخیر اهتمام جدی به ورزش استان نشده ولی استاندار جهادی استان لازم دانسته است که در حمایت از رشته‌های ورزش استان نگاه ویژه‌ای شود. اکبر پورات در نشست هیئت‌های ورزشی استان با استاندار بوشهر اظهار کرد: افتخارات ورزش […]

صلح خبر/بوشهر معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: بنده واقف هستم که طی این سال‌ها اخیر اهتمام جدی به ورزش استان نشده ولی استاندار جهادی استان لازم دانسته است که در حمایت از رشته‌های ورزش استان نگاه ویژه‌ای شود.

اکبر پورات در نشست هیئت‌های ورزشی استان با استاندار بوشهر اظهار کرد: افتخارات ورزش استان فقط به اداره کل ورزش برنمی‌گردد و حاصل زحمات اعضای هیأت‌های ورزشی استان بوده است که جای دارد از همه عزیزان تشکر و قدردانی داشته باشم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر تصریح کرد: بنده واقف هستم که طی این سال‌ها اخیر اهتمام جدی به ورزش استان نشده ولی استاندار جهادی استان لازم دانسته با برگزاری چنین نشست‌هایی و حمایت از رشته‌های ورزش استان نگاه ویژه‌ای شود و باید دستگاه‌ها و ادارات کل مختلف همراه با دستگاه ورزش مشارکت و همراهی بیشتری داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه با داشتن نگاه فرابخشی شاهد تحولی اساسی در ورزش استان بوشهر خواهیم بود، گفت: صنایع نفت، گاز و پتروشیمی و همچنین دیگر واحدهای تولیدی بزرگ و صنعتی استان بوشهر باید با حمایت از جامعه ورزشی استان مشکلات مالی آنان را مرتفع سازند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر اظهار کرد: سه موضوع مهم ازدواج، اشتغال و مسکن جوانان استان از مسایل مهم استان بشمار می‌رود که در دستور کار قرارگاه اجتماعی جوانان استان است، مهمترین مسائل و دغدغه‌های مربوط به این قشر بوده و همچنین در سند ملی ازدواج، تکالیف تمامی دستگاه‌های مرتبط با بحث ازدواج جوانان به درستی مشخص شده است.

پورات تاکید کرد: خوشبختانه اراده ویژه‌ای در مجموعه استانداری بوشهر و سایر دستگاه‌های اجرایی استان برای تلاش در جهت بهبود شرایط جوانان در زمینه‌های ازدواج، اشتغال و مسکن و توسعه و بهبود ورزش استان وجود دارد.

پورات اذعان کرد: استان بوشهر در دوران دفاع مقدس ورزشکاران بسیاری جان خود را فدا و هدیه کردند و جامعه ورزش استان نیز اکنون بیش از گذشته دل در گروی انقلاب و پیشرفت نظام جمهوری اسلامی ایران دارد.

در این نشست، روسای هیات های ورزشی استان بوشهر به بیان مشکلات و خواسته های خود پرداختند و بر لزوم حمایت بیشتر دستگاه‌ها به ویژه استانداری و اداره کل ورزش و جوانان تاکید داشتند.

انتهای پیام

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید