امروز: چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الأربعاء 23 شوال 1445 | 2024-05-01
کد خبر: 530899 |
تاریخ انتشار : 28 آذر 1402 - 12:19 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

صلح خبر/مازندران رئیس ستاد انتخابات استان مازندران بر لزوم تقویت نقاط قوت انتخابات از سوی کمیته اطلاع رسانی استانداری تاکید کرد و گفت: باید زمینه حضور حداکثری در انتخابات فراهم شود. دکتر قاسم عزیززاده گرجی، امروز در نشست با اعضای کمیته اطلاع رسانی این ستاد انتخابات استان با اشاره به نقش کمیته اطلاع رسانی در […]

صلح خبر/مازندران رئیس ستاد انتخابات استان مازندران بر لزوم تقویت نقاط قوت انتخابات از سوی کمیته اطلاع رسانی استانداری تاکید کرد و گفت: باید زمینه حضور حداکثری در انتخابات فراهم شود.

دکتر قاسم عزیززاده گرجی، امروز در نشست با اعضای کمیته اطلاع رسانی این ستاد انتخابات استان با اشاره به نقش کمیته اطلاع رسانی در برگزاری انتخابات سالم و با بیان اینکه فضای نرم فرآیند برگزاری انتخابات، کمیته اطلاع رسانی انتخابات به شمار می‌رود، اظهار کرد: اگر قرار است تنویر افکار عمومی را شاهد باشیم باید کمیته اطلاع رسانی و رسانه انتخابات تقویت شود.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران برلزوم تقویت نقاط قوت انتخابات از سوی کمیته اطلاع رسانی انتخابات استانداری تاکید کرد و افزود: باید زمینه حضور حداکثری در انتخابات فراهم شود.

این مسئول با بیان اینکه از موثرین و متنفذین برای تقویت افزایش مشارکت در انتخابات بهره گرفته شود، خاطرنشان شد: باید متناسب با ذائقه مخاطب و شرایط بوم زمینه افزایش مشارکت در انتخابات ۱۱ اسفند فراهم شود.

عزیززاده گرجی با اشاره به اهمیت تولید محتوای با کیفیت و به روز برای سوق دادن مردم به پای صندوق های رأی، گفت: اگر قرار است تولید محتوای انتخاباتی داشته باشیم باید به همه اقشار جامعه مراجعه کنیم چراکه این نوع برخورد می‌تواند زمینه ساز افزایش مشارکت در انتخابات باشد.

وی با بیان اینکه برخی از چهره‌های ورزشی و هنری که مردم نسبت به آن‌ها علاقه دارند و به نوعی الگوی مردم آن منطقه هستند باید مورد توجه کمیته اطلاع رسانی انتخابات برای تولید محتوا باشد، اذعان کرد: ورزشکاران سرمایه های اجتماعی هستند باید به گونه‌ای عمل شود که به طور نمونه ورزشکار ملی و جهانی برای جلب مشارکت مردم در انتخابات تولید محتوا داشته باشد.

عزیززاده گرجی با بیان اینکه تریبون‌ها باید بین مردم بروند تا خروجی آن در پای صندوق‌های رأی مشاهده شود، گفت: رأی اولی‌ها نیز فرصت هستند باید برای دعوت از این قشر جهت حضور در انتخابات برنامه داشته باشیم.

وی برلزوم بهره گیری از ظرفیت هیأت ورزشی، مذهبی، مساجد، تولید کنندگان و صنعت گران برای تقویت زیرساخت های انتخابات تاکید کرد.

رئیس ستاد انتخابات استان مازندران همچنین خواستار بهره‌گیری از ظرفیت سازمان های مردم نهاد برای برگزاری انتخابات پرشور و سالم شد.

وی با بیان اینکه فضای مجازی به تعبیر علامه جوادی آملی فضای حقیقی است نباید از این فضا غفلت شود، گفت: باید از فضای مجازی برای افزایش مشارکت انتخابات استفاده شود.

عزیززاده گرجی برلزوم بهره گیری از نشریات مکتوب و الکترونیک و دهیاران برای بازنشر محتوای انتخاباتی تاکید کرد.

انتهای پیام

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید