امروز: پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الخميس 24 شوال 1445 | 2024-05-02
کد خبر: 247492 |
تاریخ انتشار : 15 دی 1397 - 18:27 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله سیاسی صلح خبر به گزارش صلح خبر به نقل از اداره کل روابط عمومی مجمع، لایحه اصلاح قانون مبارزه با پولشویی مصوب مجلس شورای اسلامی که از سوی شورای نگهبان به مجلس برگردانده شده و با نامه رئیس مجلس شورای اسلامی به مجمع ارجاع شده بود پس از دو جلسه بحث و […]

به گزارش مجله سیاسی صلح خبر

به گزارش صلح خبر به نقل از اداره کل روابط عمومی مجمع، لایحه اصلاح قانون مبارزه با پولشویی مصوب مجلس شورای اسلامی که از سوی شورای نگهبان به مجلس برگردانده شده و با نامه رئیس مجلس شورای اسلامی به مجمع ارجاع شده بود پس از دو جلسه بحث و بررسی در صحن مجمع تشخیص مصلح خبرت نظام اصلاح شد.

اعضا مجمع تشخیص مصلح خبرت نظام در جلسه روز شنبه ۲۴ آذر ماه ماده یک این لایحه را بررسی و با اکثریت بیش از دو سوم آراء نظر هیأت عالی نظارت را که از سوی شورای نگهبان به مجلس اعلام شده بود تأکید کردند.

همچنین در جلسه امروز ۱۵ دی ماه موارد دیگری از این لایحه مورد بررسی قرار گرفت.

بر اساس این گزارش، اعضای مجمع تشخیص مصلح خبرت نظام پس از بحث و بررسی و استماع نظر نمایندگان شورای نگهبان، دولت، مجلس شورای اسلامی و کمسیون‌های مربوطه؛ در خصوص بند «پ» ماده «۲» نظر شورای نگهبان را تأیید کردند. در مورد ماده ۵، مصوبه مجلس شورای اسلامی مورد تأیید قرار گرفت.

ماده ۷ مکرر مصوبه مجلس از دیگر مواد اختلافی بود که با اصلاح بند «ب» و بند «د» و تبصره ۴ بند «ذ» و الحاق یک تبصره به بند «ب» این ماده، اصلاحات مد نظر مجمع، به پایان رسید.

با اتمام بررسی لایحه پولشویی در مجمع تشخیص مصلح خبرت نظام، لایحه الحاق ایران به کنوانسیون سازمان ملل متحد برای مبارزه با جرایم سازمان یافته فرا ملی (کنوانسیون پالرمو) در دستور کار آتی مجمع قرار خواهد گرفت.

کد خبر 4504724
جواد بخشی الموتی

منبع : Mehrnews

اگر تمایل دارید خبر یا گزارش یا مقاله ای را با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله گزارشگران یا اخبار روز منتشر گردد.

در صورت تمایل، خبر با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و اخبار وگزارش های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت انتشار را داشته باشند.

خبرنگار صلح خبرموسسه صلح خبر

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید