امروز: جمعه, ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الجمعة 18 شوال 1445 | 2024-04-26
کد خبر: 493289 |
تاریخ انتشار : 13 بهمن 1401 - 12:04 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

صلح خبر/همدان دبیر هیأت دوومیدانی استان همدان از قهرمانی دونده‌های دانش آموز همدانی در مسابقات دوومیدانی دانش آموزان کشور در مقطع متوسطه دوم خبر داد و این موفقیت را حاصل تلاش‌های شبانه روزی این هیأت ورزشی دانست و از نبود حمایت دستگاه دولتی مرتبط با این مسابقات اظهار تأسف کرد. سیداصغر ذوقی‌احسن در گفت‌وگو با […]

صلح خبر/همدان دبیر هیأت دوومیدانی استان همدان از قهرمانی دونده‌های دانش آموز همدانی در مسابقات دوومیدانی دانش آموزان کشور در مقطع متوسطه دوم خبر داد و این موفقیت را حاصل تلاش‌های شبانه روزی این هیأت ورزشی دانست و از نبود حمایت دستگاه دولتی مرتبط با این مسابقات اظهار تأسف کرد.

سیداصغر ذوقی‌احسن در گفت‌وگو با صلح خبر، ضمن اعلام اینکه دوومیدانی کاران استان همدان با کسب ۷۴۳ امتیاز بر سکوی قهرمانی رقابت‌های دانش آموزان مقطع متوسطه دوم کشور ایستادند، اظهار کرد: این موفقیت‌های متداوم در دوومیدانی و در تمامی رده های سنی طی سال جاری حاصل تلاش‌های دلسوزانه اعضای هیات دوومیدانی است که به صورت شبانه روزی پیگیر امورات افراد مستعد این استان هستند و متأسفانه ارگان و اداراه مربوطه در این زمینه تاکنون نقش موثری نداشته است.

وی افزود: در کنار برنامه‌ریزی‌های هیأت مربیان دلسوز و توانمند استان و شهرستانی که در کشف استعدادها و پرورش نسل جدید صادقانه تلاش می‌کنند بسیار در این موفقیت‌ها تاثیرگذار هستند.

وی مطرح کرد: آقای “ایرج مرادی ” داور سرشناس ملی و مسئول انجمن دانش آموزان استان و رئیس هیأت دوومیدانی شهرستان ملایر به صورت مستقیم مسابقات را رصد می‌کردند اما متأسفانه به جز تلاش اعضای هیأت دوومیدانی و برخلاف تصور و “نام مسابقات” کمک خاصی به دونده‌ها از سوی دستگاه مربوطه صورت نگرفت و هیأت خودجوش برای حمایت از آن‌ها وارد عمل شد.

دبیر هیئت دوومیدانی استان اضافه کرد: قصد داریم تمامی این موضوعات و مشکلاتی که برایمان به وجود آمده را به سمع و نظر آقای رضانیا معاون سیاسی استاندار برسانیم زیرا ایشان از دوستداران دوومیدانی است.

ذوقی‌احسن ضمن اشاره به جزئیات مسابقات، تصریح کرد: در بخش انفرادی این رقابت‌ها “یاسین گل محمدی” در ۳۰۰ متر با مانع، “امیرحسین زندی” در ۱۱۰ متر با مانع و تیم امدادی استان سه نشان طلای این رقابت‌ها را کسب کردند و “محمدپارسا فامیل بابایی” در ۲۰۰ متر به مدال نقره رسید.

وی ادامه داد: همچنین تلاش “پوریا قائمی” در پرتاب دیسک،” محمد سلگی” در پرش طول و “امیرفاضل عباسی” در ۸۰۰ متر در کسب امتیازات تیمی و قهرمانی موثر بود.

دبیر هیات دوومیدانی استان همدان با اشاره به سفر احتمالی وزیر ورزش و جوانان کشور به استان همدان، خاطرنشان کرد: امیدواریم با پیگیری و مساعدت وزیر ورزش آقای دکتر سجادی سالن سرپوشیده و تخصصی دوومیدانی که آرزوی دیرینه پیشکسوتان و دوندگان استان می‌باشد بالأخره محقق شود.

وی در پایان دلیل اصلی موفقیت‌های پی در پی و اخیر دوومیدانی استان در مسابقات ملی و فراملی را حضور اهالی و پیشکسوتان دوومیدانی در رأس کار دانست و اشاره کرد: حضور آقای “مسعود بنوان” در سکان ریاست و در کنار ایشان حضور اعضای هیئت رئیسه هم‌چون دکتر “علی سموات شریف”، مهندس “ذهاب”، “مرتضی خورشیدی”، “سیدحسن حسینی” و دکتر” افخمی” و دیگر عزیزان که از بزرگان و ملی‌پوشان تحصیل‌کرده دوومیدانی هستند باعث شده با وجود نبود بودجه و عدم حمایت ادارات کل مختلف و با دلسوزی اهالی دوومیدانی موفق به کسب این عناوین شویم و احساس می‌کنم هیئت رئیسه ورزشی کم‌نظیری داریم.

به گزارش صلح خبر، رقابت‌های کشوری دانش آموزان مقطع متوسطه دوم در رشته دوومیدانی با حضور ۱۶۸ دونده از ۲۸ استان کشور در بندرعباس برگزار شد و شش دوومیدانی کار برتر این مسابقات در پایان اردوهای تیم ملی به رقابت های دانش آموزان جهان در ترکیه اعزام می‌شوند.

انتهای پیام

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید