امروز: یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الأحد 27 شوال 1445 | 2024-05-05
کد خبر: 513928 |
تاریخ انتشار : 12 مرداد 1402 - 14:18 | ارسال توسط :
0
2
ارسال به دوستان
پ

صلح خبر/گلستان شهردار گرگان با بیان اینکه ترکیب تیم بسکتبال شهرداری گرگان برای قهرمانی در آسیا بسته و آماده می‌شود، گفت: پس از بازگشت تیم ملی جمهوری اسلامی ایران، خرید بازیکنان ملی پوش آغاز می‌شود. سید محمدرضا سیدالنگی پنج شنبه مردادماه ۱۴۰۲ در حاشیه آیین معرفی «سید مصطفی هاشمی» به عنوان سرمربی جدید تیم بسکتبال […]

صلح خبر/گلستان شهردار گرگان با بیان اینکه ترکیب تیم بسکتبال شهرداری گرگان برای قهرمانی در آسیا بسته و آماده می‌شود، گفت: پس از بازگشت تیم ملی جمهوری اسلامی ایران، خرید بازیکنان ملی پوش آغاز می‌شود.

سید محمدرضا سیدالنگی پنج شنبه مردادماه ۱۴۰۲ در حاشیه آیین معرفی «سید مصطفی هاشمی» به عنوان سرمربی جدید تیم بسکتبال شهرداری گرگان که با حضور اعضای شورای اسلامی شهر و دست اندرکاران سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری گرگان برگزار شد، اظهار کرد: باشگاه فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری گرگان برای فصل جدید بسکتبال باشگاه‌های کشور با «مصطفی هاشمی» مربی پر افتخار و با سابقه بسکتبال کشور به توافق رسید.

وی با بیان اینکه با این انتخاب «تیم بسکتبال شهرداری گرگان» آنچه که یک تیم برای قهرمانی در بازی‌های آسیا لازم دارد را کسب کرده است، ادامه داد: اعتماد مجموعه شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر گرگان بار سنگینی را به گردن تیم به خصوص سرمربی می‌گذارد.

شهردار گرگان با تأکید بر اینکه از این به بعد هیئت اجرایی بی‌وقفه در کنار تیم است، ادامه داد: این هیئت برای مشورت و رفع موانع در راستای پیشبرد اهداف تیم به شکل حضوری و غیر حضوری پاسخگو خواهد بود.

شهردار گرگان با اشاره به اینکه آنچه که لازم بود با «هاشمی» تبادل نظر شده، خاطرنشان کرد: اهداف مجموعه باشگاه، شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر با سرمربی جدید نهایی شد و قطعاً پس از بازگشت تیم ملی جمهوری اسلامی ایران، خرید بازیکنان ملی پوش برای اضافه شدن به ترکیب تیم شهرداری گرگان را آغاز خواهیم کرد.

وی از اعلام اسامی بازیکنان و معرفی تیم جدید در آینده‌ای بسیار نزدیک خبر داد و گفت: همدلی موجود بین شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر و آگاهی از جایگاه تیم بسکتبال شهرداری گرگان در میان هواداران، شاهد حمایت همه جانبه و تمام قد از این تیم خواهیم بود.

شهردار گرگان همه بر این موضوع آگاهی دارند که این تیم نماینده جمهوری اسلامی ایران در بازی‌های باشگاه‌های آسیایی است، تصریح کرد: آنچه که با نظر شورای اسلامی شهر از سوی شهرداری برای تیم هزینه خواهد شد مشخص و شفاف اعلام می‌شود.

گفتنی است، بر اساس اعلام اعضای شورای اسلامی شهر گرگان، بودجه پیشنهادی برای مجموعه فرهنگی و ورزشی شهر در سال جاری رقمی معادل ۴۰۰ میلیارد ریال است که بخشی از این رقم به تیم بسکتبال اختصاص یافته و بخشی دیگر به دیگر ورزش‌ها و فعالیت‌های فرهنگی هزینه خواهد شد.

انتهای پیام

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید