امروز: دوشنبه, ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الإثنين 11 ذو الحجة 1445 | 2024-06-17
کد خبر: 39289 |
تاریخ انتشار : 10 آذر 1394 - 14:18 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

فرهنگ > سینما – رضا صادقی، خواننده و آهنگساز، عکسی کمتر دیده شده از خسرو شکیبایی در میدان آزادی منتشر کرد و با تعریف کردن یک قصه از حکایت محبوبیت و تنهایی خسرو شکیبایی به کنایه سخن گفت. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین،‌ رضا صادقی با انتشار یک عکس قدیمی از خسرو شکیبایی در میدان آزادی، از او […]

فرهنگ > سینما – رضا صادقی، خواننده و آهنگساز، عکسی کمتر دیده شده از خسرو شکیبایی در میدان آزادی منتشر کرد و با تعریف کردن یک قصه از حکایت محبوبیت و تنهایی خسرو شکیبایی به کنایه سخن گفت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین،‌ رضا صادقی با انتشار یک عکس قدیمی از خسرو شکیبایی در میدان آزادی، از او با کنایه و نقل یک داستان، از او به عنوان کسی یاد کرد که در زمان حیاتش فهمیده نشد.

رضا صادقی داستانش را این‌گونه تعریف می‌کند:

«ماهیمون هی میخواست یه چیزی بهم بگه، تا دهنشو باز می‌کرد آب میرفت تو دهنش، و نمی‌تونست بگه. دست کردم تو آکواریوم درش آوردم. شروع کرد از خوشحالی بالا پایین پریدن. دلم نیومد دوباره بندازمش اون تو. اینقدر بالا پایین پرید، خسته شد خوابید. دیدم بهترین موقعه تا خوابه دوباره بندازمش تو آب. ولی الان چند ساعته بیدار نشده. یعنی فکر کنم بیدار شده، دیده انداختمش اون تو، قهر کرده خودشو زده به خواب…!

این داستان رفتار ما با بعضی آدمای اطرافمونه. دوسشون داریم و دوستمون دارند، ولی اونارو نمی‌فهمیم؛ فقط تو دنیای خودمون داریم بهترین رفتار رو با اونا می‌کنیم.

خسرو شکیبایی در ۷ فروردین سال ۱۳۲۳ در خیابان مولوی تهران به دنیا آمد. در شناسنامه نامش خسرو است ولی خانواده و نزدیکان او را محمود صدا می‌کردند. پدر خسرو سرگرد ارتش بود و وقتی او ۱۴ ساله بود بر اثر سرطان از دنیا رفت. او قبل از اینکه وارد عرصه تئاتر شود، در حرفه‌هایی چون خیاطی و کانال‌سازی وآسانسورسازی کار می‌کرد.
خسرو شکیبایی سال ۱۳۴۴ برای اولین بار پا به صحنه تئاتر گذاشت و ۲۶ سال بعد از آن در ماندگارترین نقش یعنی ‌هامون ظاهر شد.

هفت سال از درگذشت خسرو شکیبایی گذشته است

58۲۴۸

This entry passed through the Full-Text RSS service – if this is your content and you’re reading it on someone else’s site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

RSS

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • تعداد نظرات منتشر شده: 1
    1. نویسنده :کوه

      گویند که سنگ لعل شود در مقام صبر …. باید خیلی تحمل داشته باشید… موفق باشید

    بدون نظر :