امروز: جمعه, ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الجمعة 3 ذو القعدة 1445 | 2024-05-10
کد خبر: 541279 |
تاریخ انتشار : 20 فروردین 1403 - 16:39 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

صلح خبر/لرستان مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: چرخ تولید و توسعه اقتصادی هر چه با حضور مردم به حرکت در آید کاهش تورم و حل مسائل معیشتی را برای عموم مردم به ارمغان می آورد که باید در این زمینه همه ارکان نظام با همراهی و همدلی مردمی فرهنگ سازی شود. سید […]

صلح خبر/لرستان مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: چرخ تولید و توسعه اقتصادی هر چه با حضور مردم به حرکت در آید کاهش تورم و حل مسائل معیشتی را برای عموم مردم به ارمغان می آورد که باید در این زمینه همه ارکان نظام با همراهی و همدلی مردمی فرهنگ سازی شود.

سید فرهاد ناصری‌نیا دوشنبه ۲۰ فرودین ماه در جلسه هماهنگی ستاد گرامیداشت هفته کارگر با بیان اینکه مهمترین محور برنامه های هفته کار و کارگر کارهای فرهنگی است، اظهار کرد: یکی از مهمترین ارکان رشد تولید که منجر به مهار تورم در کشور می‌شود، قشر زحمتکش کارگری است که به عنوان بازوان حرکت هر جامعه‌ای به سوی رشد، تعالی و شکوفایی کشور شبانه روزی در تلاش و تکاپو هستند.  

وی به ترویج فرهنگ کار و تلاش برای حضور مردم در حوزه اقتصاد کشور تاکید کرد و افزود: چرخ تولید و توسعه اقتصادی هر چه با حضور مردم به حرکت در آید کاهش تورم و  حل مسائل معیشتی را برای عموم مردم به ارمغان می آورد که باید در این زمینه همه ارکان نظام با همراهی و همدلی مردمی فرهنگ سازی شود.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان تصریح کرد : استفاده از ایده‌ها و برنامه‌های شاخص فعالین اقتصادی به ویژه کارگران و کارفرمایان و سایر دستگاههای اجرایی مرتبط برای برگزار کردن برنامه های هفته کار و کارگر می تواند بر بهتر برگزار کردن این هفته تاثیر گذار باشد.

ناصری‌نیا بیان کرد: کارفرمایان ارتباط مستقیمی با کارگران دارند بنابراین ظرفیت آنان در تقدیر و تجلیل از کارگران، همچنین برگزاری برنامه های هفته کارگر متناسب با شأن و منزلت کارگران در محیط کارخانجات و شرکتها لازم و ضروری است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به تبین خدمات نظام و دولت سیزدهم اشاره کرد و افزود: خدمات و اقدامات دولت و نظام باید به درستی به مردم اطلاع رسانی شود و اگر چه تحریم‌ها فشارهایی را بر کشور تحمیل کرده اما خدمات گسترده دولت برای کمتر نمودن فشار اقتصادی انجام داده از جمله طرح کالابرگ الکترونیک و طرح فجرانه که گردش مالی خوبی در کشور و در استان انجام شده و یک تحرک اقتصادی خوبی رخ داده که این اقدام بی نظیر بوده است.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان در پایان به برگزاری برنامه های هفته کارگر اشاره و اظهارکرد: با همراهی و هماهنگی همه دستگاه‌های اجرایی مرتبط و تشکل های کارگری و کارفرمایی برنامه‌های فرهنگی، ورزشی، دیدار با خانواده های شهدای کارگر، دیدار با با نماینده ولی فقیه در استان و استاندار، تجلیل از کارگران و کارفرمایان نمونه، غبار روبی و عطر افشانی گلزار شهدا و …در استان برگزار می شود  که در کنار این برنامه‌های روتین، شهرستان‌ها با همکاری واحدهای اقتصادی برنامه‌های خود را برگزار خواهند کرد.

انتهای پیام 

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید