امروز: چهارشنبه, ۲ خرداد ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الأربعاء 15 ذو القعدة 1445 | 2024-05-22
کد خبر: 106481 |
تاریخ انتشار : 18 دی 1391 - 12:52 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

پارس وی: اردیبهشت سال آینده 3 تورنمنت تحت عنوان کاپ جهانی در کشورهای مجارستان، چک و لهستان برگزارخواهد شد. مسعود مهدوی‌نیا در گفتگو با خبرنگار پارس وی از مهر در خصوص شرایط کنونی و برنامه‌های تیم‌های ملی آب‌های آرام ایران تصریح کرد: اردوهای تیم‌های ملی آب‌های آرام در تهران برای حضور در مسابقات کاپ‌های جهانی که […]

پارس وی: اردیبهشت سال آینده 3 تورنمنت تحت عنوان کاپ جهانی در کشورهای مجارستان، چک و لهستان برگزارخواهد شد.

مسعود مهدوی‌نیا در گفتگو با خبرنگار پارس وی از مهر در خصوص شرایط کنونی و برنامه‌های تیم‌های ملی آب‌های آرام ایران تصریح کرد: اردوهای تیم‌های ملی آب‌های آرام در تهران برای حضور در مسابقات کاپ‌های جهانی که قرار است سال آینده برگزار شود در حال پیگیری می‌شود. اردیبهشت سال آینده 3 تورنمنت تحت عنوان کاپ جهانی در کشورهای مجارستان، چک و لهستان برگزارخواهد شد.

وی ادامه داد: رقابت‌های جهانی قایقرانی آب‌های آرام در رده سنی جوانان مردادماه سال آینده در کانادا و در شهریورماه هم آلمان میزبان مسابقات جهانی رده سنی بزرگسالان برگزار خواهد بود. البته درخشش و حضوری موفقیت آمیز در این رقابت‌ها هدف کوتاه مدت فدراسیون است و هدف بلند مدت ما کسب سهمیه ورودی برای بازی‌های المپیک 2016 برزیل و مدال آوری در بازی‌های آسیایی اینچوان کره جنوبی است.

رئیس کمیته آب‌های آرام در پاسخ به این سوال که آیا نگران این نیستیند با توجه به تعلیق فدراسیون قایقرانی برگزاری اردوها در این مقطع بیهوده باشد؟ خاطرنشان کرد: نمی‌توان گفت برگزاری این اردوها بیهوده است چرا که انسان با امید زندگی می‌کند و چه بسا اکثر مشکلات تا آن مقطع رفع شود.

مهدوی‌نیا تصریح کرد: طبق دستورالعمل، اساسنامه‌ها در حال اصلاح است و فکر می‌کنم در صورت ارائه آن به فدراسیون‌های جهانی، مشکل تعلیق رفع شود. به عنوان مسئول کمیته آب‌های آرام وظیفه برگزاری و برنامه ریزی اردوهای تیم ملی را دارم و مسائل مدیریتی و سایر امور بر عهده وزارت ورزش و جوانان است.

وی در خصوص مشکلات حقوق قایقرانان، تاکید کرد: ورزشکاران ما هیچ مشکلی از بابت حقوق نداشتند و دستمزدهای آنها به موقع پرداخت می‌شود.

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید

    تعداد نظرات منتشر شده: 1
    1. نویسنده :انجل

      صحبت از پژمردن یک برگ نیست…وای جنگل را بیابان می کنند…با ارزوی موفقیت برای شما