امروز: شنبه, ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: السبت 26 شوال 1445 | 2024-05-04
کد خبر: 486314 |
تاریخ انتشار : 04 آبان 1401 - 22:16 | ارسال توسط :
0
1
ارسال به دوستان
پ

صلح خبر/اصفهان سرمربی تیم والیبال هورسان رامسر گفت: بخشی از بازی، برپایی عدالت است و اشتباهات امروز، ما را از مسیر والیبال خارج کرد. این قضاوت را برای اولین بار در دوران مربیگری‌ام دیدم‌. رحمان محمدی‌راد، پس از شکست ۳ بر صفر برابر گیتی‌پسند در سالن مخابرات اصفهان در چارچوب هفته ششم لیگ برتر والیبال […]

صلح خبر/اصفهان سرمربی تیم والیبال هورسان رامسر گفت: بخشی از بازی، برپایی عدالت است و اشتباهات امروز، ما را از مسیر والیبال خارج کرد. این قضاوت را برای اولین بار در دوران مربیگری‌ام دیدم‌.

رحمان محمدی‌راد، پس از شکست ۳ بر صفر برابر گیتی‌پسند در سالن مخابرات اصفهان در چارچوب هفته ششم لیگ برتر والیبال ضمن تبریک به تیم مقابل درباره این بازی، اظهار کرد: از لحاظ فنی در روز خوبمان نبودیم، البته به قضاوت داور هم برمی‌گردد. تا به حال در دوران مربیگری این اتفاق نیفتاده بود و تمرکز مارا به‌هم زدند. حتی به ما اجازه اعتراض ندادند.

وی افزود: بخشی از بازی، برپایی عدالت است و اشتباهات امروز، ما را از مسیر والیبال خارج کرد. برای اولین بار در تاریخ سرمربی‌گری‌ام این قدر اشتباه پشت سر هم برای ما رخ داد.

وی در ادامه اظهار کرد: قانون برای ما اجرا شد، اما برای تیم مقابل نه و امیدوارم این این داوران را در بازی دیگر نبینیم‌.

محمدی‌راد درباره حضور VAR در داوری والیبال، خاطرنشان کرد: فکر می‌کنم خیلی باید منتظر این اتفاق بمانیم. فدراسیون امسال ۳ سالن را برای میزبانی بنا بر کف پوش، نور و رختکن مناسب اعلام کرد. در رامسر تنها کفپوش مناسب نبود و در رشت مسابقه می‌دهیم.

وی ادامه داد: مواردی در برخی سالن های میزبان بود، اما رختکن و نور مناسب نبود، ولی مسابقات را برگزار کردند. این عدالت نیست و ما فقط یک مورد را نداشتیم و دیگر میزبانان نیز طبق قانون بقیه هم نباید داشته باشند. ما در این چیزهای ابتدایی ماندیم چه برسد به VAR.

محمدی‌راد اضافه کرد: باشگاه هورسان قراردادی برای ویدئو چک امضا کرد که فدراسیون هزینه داور ویدئو چک را قبول نکرد و باشگاه هم مجبور شد قرارداد را فسخ کند.

سرمربی تیم والیبال هورسان رامسر در پایان تاکید کرد: ویدئو چک می‌تواند روی خطاهای تور، اوت داخل و دیگر موارد کمک کند و زمانی که سوت‌های اشتباه زده می‌شود، باید از این سیستم استفاده کنیم و زمان می‌برد تا این موارد به لیگ اضافه شود.

انتهای پیام 

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید