امروز: یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الأحد 12 ذو القعدة 1445 | 2024-05-19
کد خبر: 39900 |
تاریخ انتشار : 15 آذر 1394 - 11:35 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

ورزش > رزمی – همشهری آنلاین:تکواندوکار وزن ۸۰- کیلوگرم کشورمان با کسب مدال برنز مسابقات فینال گرندپری مکزیک ۲۸.۸ امتیاز به اندوخته‌هایش در رنکینگ المپیک اضافه کرد. به گزارش روابط عمومي فدراسيون تكواندو، در ادامه پیکارهای تکواندوکاران وزن سوم مردان در مسابقات فينال گرندپري 2015، مسعود حج‌ زواره از سد نماینده روس‌ها گذشت و به نشان برنز […]

ورزش > رزمی – همشهری آنلاین:
تکواندوکار وزن ۸۰- کیلوگرم کشورمان با کسب مدال برنز مسابقات فینال گرندپری مکزیک ۲۸.۸ امتیاز به اندوخته‌هایش در رنکینگ المپیک اضافه کرد.

به گزارش روابط عمومي فدراسيون تكواندو، در ادامه پیکارهای تکواندوکاران وزن سوم مردان در مسابقات فينال گرندپري 2015، مسعود حج‌ زواره از سد نماینده روس‌ها گذشت و به نشان برنز دست یافت. وي در نخستین گام رو در روی «دامون سانسوم» از انگلیس، نایب قهرمان 2015 جهان قرار گرفت و پس از تساوی 5 بر 5، در راند طلایی به برتری دست یافت و راهی مرحله نیمه نهایی شد.

حجی‌زواره در ادامه با «آرون کوک» از مولداوی، نفر دوم رنکینگ المپیک، دارنده مدال برنز جهان در سال 2015، قهرمان سه دوره مسابقات اروپا و دارنده يك مدال طلا، دو نقره و يك برنز گرندپري مبارزه کرد و در حالی که تا ثانیه‌های پایانی پیش بود، اما با پاک شدن ضربه سه امتیازی او توسط داوران، نتیجه را 4 بر 3 واگذار کرد و از رسیدن به فینال بازماند.

او در ادامه برای کسب مدال برنز به مصاف «البرت گائون» از روسیه، که سال گذشته مدال طلای مسابقات فینال گرندپری 2014 را به دست آورده بود، رفت که در یک مبارزه هوشمندانه توانست همانند مرحله نیمه نهایی مسابقات جهانی برنده از شیاپ چانگ خارج شده و بر سکوی سوم بایستد.

در این رقابت‌ها که 8 تکواندوکار برتر رنکینگ المپیک مجاز به حضور هستند، 64 تكواندوكار زن و مرد از 28 كشور پيكارهای خود را پیگیری می‌کنند و در پايان نفرات اول تا ششم سهميه المپيك ريودوژانيرو 2016 را به دست مي‌آورند. تیم ملی تکواندوی کشورمان هم با صدرنشینی مهدی خدابخشی در وزن 80- کیلوگرم، سهمیه المپیک ریودوژانیرو 2016 را در این وزن کسب کرده است.

This entry passed through the Full-Text RSS service – if this is your content and you’re reading it on someone else’s site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

RSS

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • تعداد نظرات منتشر شده: 1
    1. نویسنده :فرزانه

      مطلب به جایی بود

    بدون نظر :