امروز: پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الخميس 24 شوال 1445 | 2024-05-02
کد خبر: 541871 |
تاریخ انتشار : 28 فروردین 1403 - 1:05 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

صلح خبر/فارس سرمربی تیم فوتبال فجرسپاسی شیراز اعتقاد دارد که تیمش زودتر از سوت پایان، بازی را رها کرده‌ و به همین دلیل دو امتیاز بسیار حساس نبرد خانگی را از دست داده است. مهدی رجب‌زاده امشب، ۲۷ فروردین در کنفرانس خبری پس از تساوی خانگی مقابل آریو اسلامشهر اظهار کرد: طبیعی است که از […]

صلح خبر/فارس سرمربی تیم فوتبال فجرسپاسی شیراز اعتقاد دارد که تیمش زودتر از سوت پایان، بازی را رها کرده‌ و به همین دلیل دو امتیاز بسیار حساس نبرد خانگی را از دست داده است.

مهدی رجب‌زاده امشب، ۲۷ فروردین در کنفرانس خبری پس از تساوی خانگی مقابل آریو اسلامشهر اظهار کرد: طبیعی است که از نتیجه‌ای که امشب به‌دست آمد راضی نباشم، چون می‌توانستیم به راحتی به منطقه صعود وارد شویم اما این اتفاق نیتفاد.

وی افزود: به بازیکنانم هشدار داده بود که حریف تیم خطرناکی است و می‌تواند برایمان دردسرساز شود. البته فاصله‌ای با کسب پیروزی نداشتیم اما نباید می‌گذاشتیم کار به ثانیه‌های پایانی کشیده شود. باید گل دوم را به ثمر می‌رساندیم. بازیکنان فکر کردند بازی تمام شده و با خیال راحتی بازی را ادامه دادند و به همین دلیل تنبیه شدیم.

سرمربی فجرسپاسی ادامه داد: از هواداران پرشور و مردم شیراز عذرخواهی می‌کنم اما این راه همچنان ادامه دارد. هفت بازی دیگر داریم. بازی‌ها ادامه دارد و همانطور که ۴ بازی پشت سر هم را پیروز شدیم، ممکن است یک روز هم نتیجه نگیریم.

فکر کردیم بازی تمام شده و تنبیه شدیم

رجب‌زاده با بیان اینکه اگر می‌خواهیم صعود کنیم باید در بازی‌های داخل خانه پیروز شویم، گفت: نتیجه امشب یک ناکامی برای ما محسوب می‌شود و باید تمام تلاشمان را بکنیم تا ناکامی امشب را جبران کنیم.

ملی پوش سابق فوتبال ایران اضافه کرد: حریف اصرار زیادی به بازی مستقیم داشت و با توپ‌های بلند سعی داشت مدافعان ما را خسته کند و در نهایت هم با یک ضربه دقیق گل مساوی را به ثمر رساند.

وی با اذعان به برخی ضعف‌های تیمش اظهار کرد: ایرادهایی در ضدحمله‌ها داریم که تلاش زیادی هم داریم که بتوانیم آن را حل کنیم. البته که این مشکل من است و خودم باید آن را حل کنم. در حملات خیلی راحت توپ‌ها را از دست می‌دهیم و نباید به این شکل موقعیت‌ها را هدر بدهیم.

کاپیتان پیشین تیم‌های ذوب آهن اصفهان و فجرسپاسی شیراز در خصوص حمایت مسئولان از باشگاه فجر در هفته‌های حساس باقی‌مانده نیز گفت: نظر من این است که اگر مسئولان استان تیم لیگ برتری می‌خواهند، همین حالا زمان حمایت است. الان باید پشت تیم باشند و آن چیزهایی که از دستشان برمی‌آید را انجام دهند. ما نماینده‌هایی داریم که دستشان باز است و می‌توانند به باشگاه ما کمک کنند. نه فقط ما، به دیگر تیم شیرازی هم باید کمک شود. این تیم‌ها سرمایه‌های این شهر هستند.

رجب‌زاده گفت: اگر روز آخر تیم ما صعود کرد، توقع داریم کسانی بیایند با ما جشن بگیرند که در طول فصل به ما کمک کرده باشند. البته من نمی‌گویم هیچ کمکی انجام نشده است و قصد انتقاد ندارم چون ممکن است باعث ناراحتی برخی دوستان شود. اما تیم ما در آستانه صعود است و هر کمکی حتی کمک‌هایی که شاید کوچک به‌نظر برسد، در این راه می‌تواند سرنوشت‌ساز باشد.

سرمربی طلایی‌پوشان شیراز در پایان اظهار کرد: امشب با دست خودمان تنبیه شدیم. باید باهوش‌تر عمل می‌کردیم. اما به تیم خودمان ایمان دارم و مطمئنم این تیم نتایج خوبی در آینده می‌گیرد و تلاش می‌کنیم که یکی از دو تیم صعود کننده به لیگ برتر باشیم، چون این شایستگی را داریم.

به گزارش صلح خبر، تیم فجرشهید سپاسی شیراز در هفته بیست و هفتم لیگ دسته اول فوتبال کشور امشب، ۲۷ فروردین‌ماه در شیراز میزبان آریو اسلامشهر بود و در حالیکه تا دقیقه ۹۵ از میزبان خود پیش بود، در نهایت تن به تساوی یک بر یک داد تا نتواند به رتبه دوم جدول صعود کند.

این تیم در هفته بیست و هشتم، روز یکشنبه دوم اردیبهشت‌ماه در اهواز به مصاف تیم استقلال آبی‌پوش ملاثانی خواهد رفت.

انتهای پیام

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید