امروز: پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الخميس 24 شوال 1445 | 2024-05-02
کد خبر: 541131 |
تاریخ انتشار : 19 فروردین 1403 - 10:39 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

صلح خبر/خوزستان تیم‌های فوتبال فولاد و استقلال خوزستان در هفته بیست و دوم لیگ برتر به مصاف رقبای خود می‌روند. روز دوم هفته بیست و دوم لیگ برتر امروز پیگیری می‌شود که استقلال خوزستان از ساعت ۱۹ در یک بازی خارج از خانه با پیکان دیدار می‌کند و فولاد هم از ساعت ۱۹:۱۵ در ورزشگاه […]

صلح خبر/خوزستان تیم‌های فوتبال فولاد و استقلال خوزستان در هفته بیست و دوم لیگ برتر به مصاف رقبای خود می‌روند.

روز دوم هفته بیست و دوم لیگ برتر امروز پیگیری می‌شود که استقلال خوزستان از ساعت ۱۹ در یک بازی خارج از خانه با پیکان دیدار می‌کند و فولاد هم از ساعت ۱۹:۱۵ در ورزشگاه خانگی خود پذیرای هوادار است.

پیکان – استقلال خوزستان

استقلال خوزستان که با ۱۶ امتیاز در رده چهاردهم جدول رده‌بندی قرار دارد، برای این که بتواند امتیازات بیشتری جهت بقا خود جمع آوری کند به برد امروز مقابل پیکان ۲۰ امتیازی نیاز مبرم دارد. البته شاگردان پورموسوی در صورت برد تغییری در جایگاه جدولی‌شان ایجاد نمی شود اما با توجه به شکست روز گذشته نساجی که در رده پانزدهم قرار دارد و حتی لغزش تیم های دو سه تیم بالاسری خود می‌تواند با خیال راحت‌تر به ادامه مسابقات بپردازد.

حریف امروز استقلال نیز پیکان ۲۰ امتیازی است که با توجه به این که فولاد و هوادار هم ۲۰ امتیازی هستند، برای این‌که فاصله خود را با رقبایش که آن‌ها هم به نوعی برای فرار از رده های پایین جدول تلاش می‌کنند، بیشتر کند، چشم به سه امتیاز این دیدار دارد. انگیزه‌ای که می‌تواند باعث شود بازی استقلال خوزستان و پیکان تماشاگرپسند باشد.

فولاد – هوادار

فولادی‌ها که امسال روزهای پرچالشی را پشت سرگذاشته‌اند و پس از چند تغییر در راس کادرفنی، هدایت تیم در روزهای پایانی سال ۱۴۰۲ به عبدالله ویسی رسید، امیدوار هستند در ۹ بازی باقی مانده به شرایط بهتری برسند. این تیم هم مثل دو نماینده دیگر خوزستان تاکنون در نتیجه گیری موفق نبوده اما ویسی امیدوار است با کسب برد در دیدارهای آینده هم تیمش از رده سیزدهم به رده‌های بالاتر برسد و هم این که در ادامه بتواند با خیال راحت‌تر به بازیکنان جوانش فرصت بازی بدهد.

ویسی روز گذشته هم با تاکید بر این که می‌خواهند دل مردم خوزستان را شاد کنند، درخواست داشت کسی کارشکنی نکند تا فولاد بتواند در لیگ بماند. همچنین او تاکید داشت که تیمش در تعطیلات لیگ، تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته و با انگیزه و تمرکز بالا آماده مصاف با تیم هوادار هستند؛ هواداری که مانند فولاد ۲۰ امتیازی است و به دلیل تفاضل گل بیشتر نسبت به فولاد و پیکانِ ۲۰ امتیازی در رده یازدهم قرار دارد.

به نظر می‌رسد جدال امروز تیم‌های فولاد و هوادار و استقلال خوزستان و پیکان که هر چهار تیم به دنبال برد برای سر و سامان دادن به وضعیت جدولی خود هستند، دیدنی باشد.

انتهای پیام

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید