امروز: شنبه, ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: السبت 19 شوال 1445 | 2024-04-27
کد خبر: 481720 |
تاریخ انتشار : 21 شهریور 1401 - 20:15 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

صلح خبر/اصفهان رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام گفت: با توجه به پتانسیل‌های موجود در اصفهان، فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام به فدراسیون اصفهانی‌ها معروف است. همچنین بیش از 85 درصد از باشگاه‌های استان نیز در این رشته فعالیت می‌کنند. پس طبیعی است که اداره هیئت استان اصفهان کمتر از فدراسیون نیست. عبدالمهدی نصیرزاده، امروز […]

صلح خبر/اصفهان رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام گفت:
با توجه به پتانسیل‌های موجود در اصفهان، فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام به فدراسیون اصفهانی‌ها معروف است. همچنین بیش از 85 درصد از باشگاه‌های استان نیز در این رشته فعالیت می‌کنند. پس طبیعی است که اداره هیئت استان اصفهان کمتر از فدراسیون نیست.

عبدالمهدی نصیرزاده، امروز ( دوشنبه،21 شهریورماه) در حاشیه مجمع انتخاباتی هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان اصفهان با تاکید بر ظرفیت و پتانسیل بالای اصفهان در بدنسازی و پرورش اندام، اظهار کرد: هر کمیته این هیئت، به اندازه یک هیئت جداگانه است و هر اندازه تعداد کاندیدا ریاست هیئت زیاد شوند، باز هم کم است. بالغ بر  ۸۵ درصد باشگاه‌های استان در حوزه بدنسازی و پرورش اندام کار می‌کنند و بنابراین با جمعیت عظیمی روبرو هستیم. از تمامی داوطلبان و فعالان رشته بدنسازی می‌خواهم در کنار هم قرار گرفته و به دنبال جذب باشند.

وی افزود: امیدوارم رئیس جدید هیئت بدنسازی اصفهان از تمام ظرفیت و پتانسیل موجود استفاده کرده و از آن‌هایی که رای مخالف دادند هم بهره ببرد، زیرا راه پیشرفت جذب کردن است نه دفع.

رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام با گلایه از شرایط موجود، تصریح کرد: بسیاری از افراد، فعالان این رشته را فعال در خرید و فروش مکمل‌ها و مواد نیروزا می‌دانند و انگشت اتهام به سمت این رشته است. اما باید صراحتا بگویم فروش مکمل در باشگاه ممنوع و جرم است.

وی ادامه داد: انتظار ما از تمامی روسای هیئت‌ها این است که در این زمینه نظارت جدی داشته و از اصفهان نیز چنین درخواستی داریم.

نصیرزاده اضافه کرد: نباید تمام تمرکز و سمت و سوی ما بر برگزاری دوره‌های آموزشی باشد. البته که دوره‌های آموزشی کیفی برای ما بسیار مهم است، اما باید با برنامه گام بردارید. پتانسیل بالایی در استان اصفهان وجود دارد که باید از آن استفاده شود و همین امر سبب می‌شود اداره هیئت استان اصفهان کمتر از فدراسیون نباشد. بنابراین باید به‌صورت جدی برنامه‌ریزی داشته باشید.

وی با اشاره به جایگاه مچ‌اندازی و پاورلیفتینگ در جهان و مسابقات مهم بین‌المللی، افزود: از هیئت‌های استانی از جمله اصفهان می‌خواهم تمرکز و برنامه خاصی روی استعدادیابی و حضور باشگاه‌ها در لیگ کشور به ویژه در پاورلیفتینگ داشته باشند. همچنین امیدوارم فینال این مسابقات را در اصفهان داشته باشیم.

رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام تاکید کرد: در مسابقات قهرمانی آسیا ۲۱ نفر از ورزشکاران ما مقام به دست آوردند. فدراسیون به تنهایی نمی‌تواند از تمام قهرمانان خود حمایت کند و از هیئت‌های استانی می‌خواهم با استفاده از ظرفیت خیرین ورزشی و مسئولان در کنار ما باشند.

وی از بازگشت برنامه قوی‌ترین مردان ایران به رسانه خبرداد و گفت: با شبکه نسیم به تعامل رسیدیم و برنامه قوی‌ترین مردان ایران دوباره به رسانه ملی بازمی‌گردد.

رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام پرداختن به مسائل فرهنگی را یک اصل مهم و اساسی دانست و افزود: در رشته ما به شدت ضعف فرهنگی احساس می‌شود، باید در این زمینه هزینه کرد. مسائل فرهنگی در فرع نیست و باید جز برنامه‌های اصلی باشد.

نصیرزاده در پایان اعلام کرد: در فدراسیون شورای سالم سازی باشگاه‌های بدنسازی کشور را ایجاد کردیم تا در این زمینه نظارت ویژه‌ای صورت گیرد.

انتهای پیام 

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید