امروز: شنبه, ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: السبت 19 شوال 1445 | 2024-04-27
کد خبر: 506303 |
تاریخ انتشار : 02 خرداد 1402 - 10:16 | ارسال توسط :
0
1
ارسال به دوستان
پ

صلح خبر/هرمزگان مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان گفت: هرچه فضاهای فرهنگی کامل تر و غنی تر باشد موفقیت ما بیشتر خواهد بود محمد قویدل صبح امروز (دوم خردادماه) در جلسه طرح اوقات فراغت تابستان دانش‌آموزان، افزود: هرچه فضاهای فرهنگی کامل تر و غنی تر باشد، موفقیت بیشتری در جهت آموزش دانش آموزان خواهیم داشت. […]

صلح خبر/هرمزگان مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان گفت: هرچه فضاهای فرهنگی کامل تر و غنی تر باشد موفقیت ما بیشتر خواهد بود

محمد قویدل صبح امروز (دوم خردادماه) در جلسه طرح اوقات فراغت تابستان دانش‌آموزان، افزود: هرچه فضاهای فرهنگی کامل تر و غنی تر باشد، موفقیت بیشتری در جهت آموزش دانش آموزان خواهیم داشت.

 وی ضمن اشاره به توسعه شهری، افزایش جمعیت، بحران های اجتماعی، جنگ نرم و تهاجم فرهنگی، عنوان کرد: پرکردن اوقات فراغت دانش آموزان به بهترین شیوه های ممکن و روش های مطلوب را از اولویت مهم امور در تابستان ۱۴۰۲ عنوان نمود.

 قویدل با توجه به لزوم راه اندازی و تجهیز فضا، کلاس ها و حضور مربیان توانمند با محتواهای جذاب و مطابق  با نیاز دانش آموزان و علاقه ی آنان تاکید کرد و افزود: قطعا در انجام امور نتیجه کار و خروجی آن از اهمیت بالایی برخوردار است. باید تلاش کنیم و در نهایت شاهد نتیجه و بهترین عملکرد باشیم و این امر ملاک اصلی انجام کار است.

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان عنوان کرد: در بحث فضاهای ورزشی بالاتر از میانگین کشور قرار داریم و امیدواریم در حوزه فرهنگی و پرورشی نیز با تلاش همکاران گرامی به جایگاه بالاتر و مطلوب تری دست پیدا نماییم.  مدرسه بهترین فضایی است که دانش آموزان می توانند از آن استفاده کنند و بهترین مکان برای گذراندن اوقات فراغت دانش آموزان می تواند مدارس ما باشد.

 قویدل به انجام امورات، تعیین پایگاه های نیازسنجی، طراحی مدل اجرای طرح اوقات فراغت، تعیین رشته ها و دوره های مد نظر برگزاری کلاس در پایگاه ها، تعیین ظرفیت پایگاه های موجود در اسرع وقت تاکید کرد.

وی لزوم هماهنگی، همفکری و هم افزایی با سایر دستگاه های دخیل در امر اوقات فراغت و برنامه ریزی جهت همکاری و همراهی در قالب طرح اوقات فراغت با استفاده از سامانه نورینو تاکید کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان بیان کرد: می توان با برنامه ریزی منسجم و هدفمند و ارائه طرح قوی در خدمت دانش آموزان استان هرمزگان باشیم و نتایج خوبی را به دست آوریم.

انتهای پیام

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید