امروز: یکشنبه, ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الأحد 5 ذو القعدة 1445 | 2024-05-12
کد خبر: 525162 |
تاریخ انتشار : 13 آبان 1402 - 10:17 | ارسال توسط :
0
1
ارسال به دوستان
پ

به گزارش پایگاه صلح خبر به نقل از خبرنگار ایسنا، راهپیمایی ۱۳ آبان‌ماه با حضور گسترده مردم، دانشجویان و دانش آموزان در تهران و همزمان در سراسر کشور آغاز شد. مردم استکبارستیز ایران در «روز ملی مبارزه با استکبار جهانی»؛ به‌صورت سراسری در تهران و تمامی استان‌های کشور و بیش از ۱۲۰۰ شهر، با شعار […]

به گزارش پایگاه صلح خبر به نقل از خبرنگار ایسنا، راهپیمایی ۱۳ آبان‌ماه با حضور گسترده مردم، دانشجویان و دانش آموزان در تهران و همزمان در سراسر کشور آغاز شد.
مردم استکبارستیز ایران در «روز ملی مبارزه با استکبار جهانی»؛ به‌صورت سراسری در تهران و تمامی استان‌های کشور و بیش از ۱۲۰۰ شهر، با شعار محوری «نظم نو جهانی با نسل آرمانی»، حمایت خود را از آرمان‌های انقلاب اسلامی و گروه‌های مقاومت فلسطینی اعلام و همراهی و همدردی خویش با ملت مقاوم و مظلوم غزه را اعلام می‌کنند.
این مراسم در تهران از ساعت ۹:۰۰ صبح از میدان فلسطین آغاز و با تجمع در مقابل لانه جاسوسی سابق آمریکا ادامه یافت. اجرای سرودهای ضد استکباری، مداحی حماسی میثم مطیعی و ابوذر روحی و سخنرانی محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی از برنامه‌های مراسم یوم الله ۱۳ آبان است.
پلاکاردها با مضمون آزادی فلسطین و قدس شریف در کنار عکس‌هایی از سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در دستان مردم دیده می‌شود.
مداحی، اجرای گروه‌های سرود و امضای طومار شکایت قضائی علیه آمریکا از جمله برنامه‌های تدارک دیده شده برای این مراسم است.
شرکت کنندگان در این راهپیمایی تصاویری از رهبر معظم انقلاب، سردار سلیمانی، سیدحسن نصرالله و همچنین کودکانی که در غزه و در حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به شهادت رسیدند، در دست دارند.
بسیاری از افراد به صورت خانوادگی در این راهپیمایی شرکت کردند و با در دست داشتن پلاکاردهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل انزجار و نفرت خود را از آمریکا اعلام کردند.

شرکت کنندگان در راهپیمایی روز مبارزه با استکبار جهانی، پرچم اسرائیل را به آتش کشیدند.

مردم در کنار پرچم ایران، پرچم‌های فلسطین، حزب الله لبنان و دیگر نیروهای مقاومت را دست دارند. شعار «یا حیدر» بر زبان شرکت کنندگان جاری است. همچنین انواع سرودهای انقلابی در این مراسم پخش می‌شود.
در این راهپیمایی هم مانند سال‌های قبل، نمادهای مقابله با رژیم صهیونیستی از سوی راهپیمایان حمل می‌شد و آنان این بار هم نماد تابوت اسرائیل را در مسیر راهپیمایی حمل کردند.

از حاشیه‌های جالب این مراسم آن است که در دست برخی از دانش‌آموزان ماکت نتانیاهو در حالی که تسلیم شده است، دیده می‌شود.

یکی دیگر از تصاویر جالب توجه که دانش‌آموزان در مسیر راهپیمایی با خود حمل می‌کردند، مربوط به مریم رجوی منافق بود که نکته جالب توجه این عکس آن بود که تصویر مریم رجوی با هیتلر ترکیب شده بود، چرا که مریم رجوی و گروهک منافقین هم در آدم‌کشی و ترور و جنایت دست کمی از هیتلر ندارند.

یکی از نکات قابل توجه در این مراسم حضور نسل «زد» و دانش آموزان در مسیر بود، دانش آموزانی که به عنوان نسل آرمانی قرار است در نظم نوین جهانی نقش آفرینی کنند.

 مادران ایرانی که با کودکان خود در مراسم ۱۳ آیان حاضر شده بودند، با اشعار و نامه‌های خود حمایت خود از کودکان فلسطین را اعلام داشتند، همچنین دانش آموزان با سرودهای حماسی پیام ایستادگی در مقابل آمریکا و رژیم اسرائیل و حمایت از فلسطین به دنیا مخابره کردند.

در حال تکمیل…

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید