امروز: پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الخميس 24 شوال 1445 | 2024-05-02
کد خبر: 541740 |
تاریخ انتشار : 26 فروردین 1403 - 17:37 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

«علی صوفی» دبیرکل حزب پیشروی اصلاحات در گفت‌وگو با پایگاه صلح خبر به نقل از خبرنگار ایسنا، با اشاره به پاسخ پهپادی و موشکی پاسداران انقلاب اسلامی به جنایت صهیونیست‌ها علیه کنسولگری کشورمان در دمشق اظهار کرد: عملیات «وعده صادق» پاسخی بسیار خوب، بازدارنده و در مقام دفاع بود. در این مدت مسؤولین کشور بسیار […]

«علی صوفی» دبیرکل حزب پیشروی اصلاحات در گفت‌وگو با پایگاه صلح خبر به نقل از خبرنگار ایسنا، با اشاره به پاسخ پهپادی و موشکی پاسداران انقلاب اسلامی به جنایت صهیونیست‌ها علیه کنسولگری کشورمان در دمشق اظهار کرد: عملیات «وعده صادق» پاسخی بسیار خوب، بازدارنده و در مقام دفاع بود. در این مدت مسؤولین کشور بسیار عاقلانه رفتار کردند؛ کشور ما به دنبال جنگ نبوده و ما امیدواریم درس خوبی داده باشیم که دشمنان با دم شیر بازی نکنند.
فعال سیاسی اصلاح‌طلب در ادامه اظهار کرد: خداوند متعال در وجود انسان‌ها نیرویی قرار داده است تا در برابر هر تهدید از خود دفاع کنند؛ چه رسد به کشور بزرگی نظیر ایران که غرور و حیثیت برایش اهمیت دارد.
صوفی با اشاره به شکل‌گیری رژیم صهیونیستی گفت: موجودیت جعلی نظیر اسرائیل با شکل‌گیری داعش قابل توصیف و درک است زیرا عده‌ای تروریست در نقاط مختلف جهان آمده و سرزمینی را غصب کرده‌اند، با این تفاوت که داعش مورد حمایت رسمی و علنی دنیا قرار نگرفت اما این رژیم مورد حمایت رسمی قدرت‌های بزرگ به ویژه غرب قرار دارد.
وی ادامه داد: نزدیک به یک قرن است که رژیم صهیونیستی هر جنایتی را مرتکب می‌شود؛ در حالی که عضو سازمان ملل است و هیچ قدرت بازدارنده‌ای در برابر آن نیست و هم‌اکنون هم رسماً و علناً در غزه نسل‌کُشی می‌کند.
وزیر تعاون در دولت اصلاحات گفت: دشمنان در برابر یک کشور بزرگ با قدمت تاریخی ۳۰۰۰ ساله می‌خواهند شاخ و شانه بکشند و عرض اندام کنند و پاسخی هم نبینند که این موضوع واقعاً به غرور ملی ما لطمه وارد می‌کند.
فعال سیاسی اصلاح‌طلب افزود: جنگ خسارت‌بار و مضموم است اما دفاع، حقی مشروع است و هر کشوری حق دارد در مقابل تجاوزهای بیگانگان، از خود دفاع کند.

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید