امروز: شنبه, ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: السبت 11 ذو القعدة 1445 | 2024-05-18
کد خبر: 487509 |
تاریخ انتشار : 17 آبان 1401 - 20:32 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

صلح خبر/گلستان وزیر کشور گفت: توزیع عادلانه امکانات را از برنامه‌های اصلی دولت سیزدهم است. احمد وحیدی عصر امروز سه‌شنبه ۱۷ آبان در گفتگو با خبرنگاران، توزیع عادلانه امکانات را از برنامه‌های اصلی دولت سیزدهم برشمرد و اظهار کرد: سفرهای استانی رئیس جمهور به استان‌ها در راستای تحقق همین برنامه است که در راستای این […]

صلح خبر/گلستان وزیر کشور گفت: توزیع عادلانه امکانات را از برنامه‌های اصلی دولت سیزدهم است.
احمد وحیدی عصر امروز سه‌شنبه ۱۷ آبان در گفتگو با خبرنگاران، توزیع عادلانه امکانات را از برنامه‌های اصلی دولت سیزدهم برشمرد و اظهار کرد: سفرهای استانی رئیس جمهور به استان‌ها در راستای تحقق همین برنامه است که در راستای این مهم در استان‌ها حضور می‌یابند و با شنیدن بدون واسطه مشکلات از زبان مردم برای رفع کمبودها گام برمی‌دارند.

وی به پانزدهمین جشنواره بین المللی فرهنگ و اقتصاد اقوام ایران زمین اشاره کرد و متذکر شد: این جشنواره یکی از رویدادهای بزرگ فرهنگی است که توسط استاندار و مدیران میراث فرهنگی در این استان برگزار می‌شود.

وزیر کشور، استان گلستان را نگینی از اقوام ایرانی دانست و تاکید کرد: این استان به همه آموخت که چطور می‌شود زیر سایه پرچم وحدت، سرافرازانه زندگی کرد، اقوام مختلف در استان گلستان با صلح، صفا و آرامش در کنار یکدیگر زندگی کرده و در مسیر پیشرفت کشور گام برمی‌دارند.

وحیدی به سفر اخیر رئیس جمهور به استان گلستان اشاره کرد و گفت: سفر اسفند ماه سال ۱۴۰۰ هیات دولت به گلستان با تصویب طرح های مهم وزیربنایی همراه بود که اجرا و تکمیل آنها می تواند در رفع بسیاری از مشکلات استان گلستان تعیین‌کننده باشد.

به گزارش صلح خبر، احمد وحیدی، وزیر کشور به منظور افتتاح پانزدهمین دوره جشنواره بین‌المللی فرهنگ و اقتصاد اقوام ایران‌زمین از طریق فرودگاه بین‌المللی گرگان وارد گلستان شد و مورد استقبال مسئولان استان قرار گرفت.

حضور در گلزار شهدای امامزاده عبدالله(ع) گرگان و تجدید میثاق با شهدا، عیادت از یکی از پرسنل مجروح نیروی انتظامی و نشست با آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی، نماینده ولی فقیه در گلستان و جمعی از ائمه تشیع و اهل تسنن استان از دیگر برنامه‌های سفر وزیر کشور به گلستان است.
انتهای پیام

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید