امروز: پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الخميس 24 شوال 1445 | 2024-05-02
کد خبر: 206884 |
تاریخ انتشار : 29 آبان 1396 - 0:17 | ارسال توسط :
0
1
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله بین الملل صلح خبر عدم اجرای دستور حمله هسته ای ترامپ توسط فرمانده ارشد هسته ای آمریکا ژنرال نظامی آمریکا می گوید او دستور “برخورد” غیرقانونی هسته ای ترامپ را رد می نماید. فرمانده ارشد هسته ای ایالات متحده در روز شنبه گفت که او دستور “حمله غیر قانونی” را از رئیس جمهور […]

به گزارش مجله بین الملل صلح خبر

عدم اجرای دستور حمله هسته ای ترامپ توسط فرمانده ارشد هسته ای آمریکا

ژنرال نظامی آمریکا می گوید او دستور “برخورد” غیرقانونی هسته ای ترامپ را رد می نماید.

فرمانده ارشد هسته ای ایالات متحده در روز شنبه گفت که او دستور “حمله غیر قانونی” را از رئیس جمهور دونالد ترومپ رد می کند و فرمانده کل قوا را به سایر گزینه ها هدایت می کند.

ژنرال جان هیتن، ژنرال نیروی هوایی، در جلسه بین المللی امنیت هالیفاکس در نیوا اسکاتالیا، گفت: “اگر شما یک حکم غیرقانونی را اجرا کنید، به زندان خواهید رفت.” “شما می توانید برای بقیه زندگی خود به زندان بروید.”

هیون، فرمانده فرماندهی استراتژیک ایالات متحده که بر روی زرادخانه هسته ای آمریکا نظارت می کند، در یک نشست با عنوان “Nukes: The Fire and Fury”، در یک ویدیو در صفحه فیس بوک، سخن می گفت. او تعریف دقیقی از دستور برخورد غیرقانونی نداشت. اما هیثن گفت که او در 36 سال گذشته در قانون منازعات مسلحانه آموزش دیده است و از توجه به عناصری مانند پاسخ متناسب و رنج های غیر ضروری که می تواند به دلیل چنین برخوردی رخ دهد، آگاهی دارد.

در مورد ترامپ و پیشنهاد برخورد غیر قانونی، Hyten  سناریویی را بیان می کند که در آن گزینه های قانونی را به ترامپ Trump ارائه می دهد.

هیتن گفت “من به رئیس جمهور توصیه می کنم. او به من می گوید چه باید بکنم. “و اگر غیر قانونی باشد، حدس بزن چه اتفاقی می افتد؟ من می خواهم بگویم، “آقای رئیس جمهور، این غیرقانونی است. “و حدس می زنید چه اتفاقی خواهد افتاد؟ او می گوید: «چه قانونی هست؟» و ما گزینه هایی را پیشنهاد خواهیم داد … ترکیبی از توانایی ها برای پاسخ دادن به هر شرایطی و این کار آن است. بنابراین کار می کند. این پیچیده نیست. “

او گفت: “من فکر می کنم برخی فکر می کنند که ما احمق هستیم.” “ما مردم احمقی نیستیم. ما در مورد این چیزها زیاد فکر می کنیم. هنگامی که شما این مسئولیت را دارید، چگونه در مورد آن فکر نمی کنید؟ آنچه مردم فراموش می کنند این است که این یک مأموریت نظامی و عملکرد نظامی است. “

نظرات هیثن، که ابتدا توسط CBS News گزارش شده است، به دنبال تهدیدات شدید علیه کره شمالی توسط رئیس جمهور است. در ماه اوت، ترامپ به خبرنگاران گفته بود که اگر کره شمالی همچنان به تهدید آمريکا به آمريکا ادامه دهد، اقداماتش «با آتش و خشم مردمي است که در دنيا هرگز قبل از آن ديده نشده است.» بسياری از اينها به معنای برخورد هسته ای میان این دو قدرت برداشت می کنند.

منبع رسمی : نشریه هافینگتون پست HuffPost

اگر فیلم یا فیلم یا تصاویری دارید که تمایل دارید با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله مدیا صلح خبر منتشر گردد.

اگر تمایل داشته باشید با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و فیلم ها و فیلم های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت پخش داشته باشند.

خبرنگاران RSS</p

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید