امروز: جمعه, ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الجمعة 3 ذو القعدة 1445 | 2024-05-10
کد خبر: 541269 |
تاریخ انتشار : 20 فروردین 1403 - 14:39 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

صلح خبر/هرمزگان رئیس دانشگاه فرهنگیان هرمزگان گفت: ظرفیت جذب دانشگاه فرهنگیان در سال جدید ۲ برابر شد. علی بهرامشاهی امروز (نوزدهم فروردین ماه)، در نشست خبری که با حضور اصحاب رسانه برگزار شد، اظهار کرد: دانشگاه فرهنگیان به عنوان نقطه ثقل نظام تعلیم و تربیت کشور فعالیت می‌کند و از اهمیت ویژه‌ای برای آینده کشور […]

صلح خبر/هرمزگان رئیس دانشگاه فرهنگیان هرمزگان گفت: ظرفیت جذب دانشگاه فرهنگیان در سال جدید ۲ برابر شد.

علی بهرامشاهی امروز (نوزدهم فروردین ماه)، در نشست خبری که با حضور اصحاب رسانه برگزار شد، اظهار کرد: دانشگاه فرهنگیان به عنوان نقطه ثقل نظام تعلیم و تربیت کشور فعالیت می‌کند و از اهمیت ویژه‌ای برای آینده کشور برخوردار است.

وی، با اشاره به تحصیل  هزار و ۸۸۷ دانشجو در این دانشگاه، عنوان کرد: با توجه به اقدامات دولت در سال‌های اخیر، تقاضا برای ورود با دانشگاه فرهنگیان افزایش پیدا کرد و شاهد افزایش رقابت در این زمینه هستیم و همین امر باعث شده است که بیش از ۵۲ درصد دانشجویان ورودی دانشگاه در سالیان اخیر دارای دارای رتبه‌های ۲ یا سه رقمی هستند.

رئیس دانشگاه فرهنگیان هرمزگان با اشاره به ۲ برابر شدن ظرفیت پذیرش دانشجو دانشگاه فرهنگیان در سال جدید، خاطرنشان کرد: ظرفیت جذب دانشجو در سال جدید به ۹۵۵ نفر رسیده است که بسیار مهم و ارزشمند محسوب می‌شود.

بهرامشاهی، ضمن تاکید بر بومی‌گزینی در سال جدید، تصریح کرد: در حال حاضر بیش از ۵۰ درصد دانشجویان دانشگاه فرهنگیان را بومیان منطقه تشکیل می‌دهند اما باید توجه داشت که دانشگاه فرهنگیان به صورت منطقه‌ای فعالیت می‌کند و برخی از دانشجویان حاضر در این دانشگاه در استان‌های دیگر مشغول به فعالیت خواهند شد.

وی با بیان این نکته که جذب ۲ برابری دانشجو در سال جدید نیازمند تامین و تجهیز خوابگاه است، گفت: در حال حاضر تراکم خوابگاه‌های دانشگاه فرهنگیان افزایش پیدا کرده است و به صورت جدی پیگیری افزایش خوابگاه‌ها هستیم.

رئیس دانشگاه فرهنگیان هرمزگان با اشاره به توانمندی‌های علمی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان، خاطرنشان کرد: کسب رتبه برتر در جشنواره ملی حرکت، رتبه سوم جشنواره تدریس دانشجو-معلمان، رتبه برتر در فعالیت هیات‌های مذهبی، رتبه برتر اعزام به اردوهای راهیان پیشرفت، راهیان نور و پیاده روی اربعین، رتبه اول مسابقات ورزشی خواهران، رتبه دوم رشته حفظ قرآن و عترت کشوری از جمله دستاوردهای علمی این دانشگاه در سال گذشته محسوب می‌شود.

بهرامشاهی افزود: دانشگاهی فرهنگیان در حال حاضر ۲۱ عضو هیات علمی دارد و پذیرای ۲۰۰ استاد مدعو است که با توجه به نیاز دانشگاه مقرر شده است که دکترمعلم‌ها و نیز شماری از اعضای هیات علمی پیام نور نیز به عضویت هیات علمی دانشگاه فرهنگیان درآیند.

انتهای پیام

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید