امروز: دوشنبه, ۳۰ مهر ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الإثنين 18 ربيع ثاني 1446 | 2024-10-21
کد خبر: 254614 |
تاریخ انتشار : 15 بهمن 1397 - 10:02 | ارسال توسط :
0
1
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله ورزشی صلح خبر ملی پوش قایقرانی ایران گفت: ما در بحث امکانات و تجهیزات مشکل داریم که البته مشکل جدیدی نیست با این حال فدراسیون باید فکری به حال آن کند. احمدرضا طالبیان در گفت و گو با صلح خبر درباره آغاز اردوهای تیم ملی و اینکه امکان جبران این چند ماه […]

به گزارش مجله ورزشی صلح خبر

ملی پوش قایقرانی ایران گفت: ما در بحث امکانات و تجهیزات مشکل داریم که البته مشکل جدیدی نیست با این حال فدراسیون باید فکری به حال آن کند.

احمدرضا طالبیان در گفت و گو با صلح خبر درباره آغاز اردوهای تیم ملی و اینکه امکان جبران این چند ماه عقب افتادن وجود دارد یا خیر، تصریح کرد: بعد از بازی‌های آسیایی خود من به شخصه تمریناتی که لازم است در زمستان انجام داده شود را به صورت مداوم انجام دادم. در حال حاضر نیز نسبت به اینکه اردو نداشتیم، شرایط نسبتاً خوبی دارم. البته ممکن است فکر کنند اردو نداشتیم عقب مانده ایم اما فکر می‌کنم شرایط بد نیست و به عنوان کاپیتان تیم کایاک می‌توانم بگویم ورزشکاران کایاک خوب تمرین کردند تمام نفرات هم در انتخابی تیم ملی شرکت کردند. از این رو فکر نمی‌کنم نسبت به اینکه در اردو نبودیم امسال خیلی عقب مانده باشیم.

طالبیان در پاسخ به این پرسش که فکر می‌کند بزرگترین مشکل پیش روی ورزشکاران برای رسیدن به سهمیه المپیک چه چیزی است، تصریح کرد: ما از لحاظ شرایط و امکانات مشکل داریم اما این مشکل همیشگی است و جدید نیست. قایق‌های ما قدیمی است. از طرفی قبلاً فدراسیون پارو تهیه می‌کرد و در اختیار بچه‌ها می‌گذاشت اما ۳، ۴ سال است دیگر این اتفاق نمی‌افتد. بالا رفتن قیمت ارز هم مشکلاتی را ایجاد کرده برای نمونه قیمت ساعت‌هایی که باید بخریم و برای ثبت زمان در آب استفاده کنیم حدود ۱۵ میلیون شده و قیمت پارو ها هم ۵، ۶ میلیون تومان شده است این در حالی است که ما مجبوریم هر شش ماه یکبار پارو عوض کنیم. بنابراین در بحث تجهیزات و هزینه‌های بالای آن مشکل داریم که فدراسیون باید فکری به حال آن کند و غیر این بحث تجهیزات، خدا را شکر مشکل خاص دیگری نداریم.

ملی پوش کایاک ایران در مورد اینکه رئیس فدراسیون هر مشخص شود ممکن است کمی از نیازهای آنها دربحث تجهیزات برطرف شود، گفت: این مسائلی که گفتم فکر می‌کنم با مشخص شدن رئیس فدراسیون عملی شود چون به بودجه زیادی نیاز دارد.

طالبیان در مورد تغییر کادرفنی نیز گفت: تغییرات همیشه بوده است. سال گذشته هم آقای شفر ۶-۷ ماه قبل از بازی‌های آسیایی به کادر مربیگری اضافه شد. ما با مربی جدید تا حالا کار نکردیم و فکر می‌کنم باید کار کنیم و باز خورد آن را در مسابقات ببینیم و واقعاً نمی‌توان در حال حاضر نظری در مورد بحث فنی و مربیگری کادر جدید داد.

او درباره ی اینکه فکر می‌کند در کدام قایق شانس کسب سهمیه المپیک وجود دارد و خودش بر روی کدام تمرکز کرده است، تاکید کرد: فعلاً برنامه‌ی برای قایق خاصی نداریم و روی قایق خاصی هم هنوز نمی‌توان تمرکز کرد چون ممکن است قبل از مسابقات بزرگ رشته‌ای حذف شود یا مسائل دیگر پیش بیاید بنابراین در حال حاضر روی مسافت می‌توان تمرکز کرد اما روی قایق نه.

ملی پوش قایقرانی ایران در پاسخ به این پرسش که حضور کایاک در بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ خوشبین هست، تصریح کرد: باید خوشبین باشم و اگر خوش بین نباشیم باید ورزش را کنار بگذاریم. ازطرفی مسابقات کسب سهمیه المپیک ما ۶-۷ ماه عقب افتاده و امید بیشتری نسبت به قبل داریم.

او ادامه داد: بعد از اینکه طلای بازی‌های آسیایی را گرفتم و به المپیک راه پیدا کردم و شخصاً سدهایی را شکستم سعی کردم علاوه بر اینکه بازهم به جلو حرکت می‌کنم، به کسانی هم که با من معاشرت دارند و در تیم با هم هستیم، اعتماد به نفس بدهم که انجام خیلی کارها امکانپذیر است و تا زمانی هم که باشم همچنان این کار را ادامه می‌دهم.

طالبیان در پایان گفت: امیدوارم زودتر تکلیف فدراسیون مشخص شود چون تکلیف ورزشکاران مشخص می‌شود و این عقب افتادن مسائل فدراسیون، به ضرر ورزشکار است و فقط ورزشکار لطمه می بیند.

انتهای پیام

منبع : Isna.ir

اگر تمایل دارید خبر یا گزارش یا مقاله ای را با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله گزارشگران یا اخبار روز منتشر گردد.

در صورت تمایل، خبر با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و اخبار وگزارش های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت انتشار را داشته باشند.

خبرنگار صلح خبرموسسه صلح خبر

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید