امروز: یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الأحد 12 ذو القعدة 1445 | 2024-05-19
کد خبر: 503614 |
تاریخ انتشار : 13 اردیبهشت 1402 - 13:15 | ارسال توسط :
0
1
ارسال به دوستان
پ

سرپرست اداره کل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران بر ضرورت احصای درخواست‌های محیط زیستی شهروندان در مناطق ۲۲ گانه تاکید کرد. به گزارش صلح خبر، حلیا سادات حسینی در دیدار با  ناصری سرای- رئیس مرکز سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی ١٣٧ پلاس – که با هدف احصای درخواست‌های محیط زیستی شهروندان در […]

سرپرست اداره کل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران بر ضرورت احصای درخواست‌های محیط زیستی شهروندان در مناطق ۲۲ گانه تاکید کرد.

به گزارش صلح خبر، حلیا سادات حسینی در دیدار با  ناصری سرای- رئیس مرکز سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی ١٣٧ پلاس – که با هدف احصای درخواست‌های محیط زیستی شهروندان در سطح مناطق ٢٢ گانه برگزار شد – نقش تسهیلگری سامانه ١٣٧ شهرداری این کلانشهر را مورد تاکید قرار داد و گفت: شهروندمداری امروزه ملاک عمل تمامی شهرهاست و ارتقای کیفیت خدمات‌رسانی اصل اساسی تحقق آن است.

سرپرست اداره کل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران کیفی‌گرایی را محصول گردآوری دیدگاه‌ها و خواسته‌های شهروندان دانست و اظهارکرد: تا زمانی که نیازها و خواسته‌های شهروندان از مدیریت شهری احصاء نشده باشد، نمی‌توان به این نقطه مطلوب دست یافت، از این رو با توجه به اینکه بخشی از درخواست‌ها و پیام‌های شهروندان در حوزه محیط زیست است، دسترسی این اداره کل به درخواست‌های ثبت شده از سوی شهروندان می‌تواند در رشد شاخص‌های محیط زیستی پایتخت بسیار اثرگذار باشد.

وی با بیان اینکه این سامانه وظیفه انتقال پیام شهروندان به عنوان داده‌های اجتماعی را به مسئولان به عهده دارد تا بتوان با اشراف بر خواسته‌های آنان، مدیریت صحیحی بر روند توسعه شهری داشت، هدف از این همکاری با سامانه ١٣٧ پلاس را احصای موضوعات محیط زیستی درخواست شده از سوی شهروندان و در عین حال رصد عملکرد ادارات محیط زیست در سطح مناطق عنوان کرد.

ناصری‌سرای در این نشست گفت: نظام نوین مدیریت شهری، توجه به خواسته‌های عمومی و افزایش سرانه‌های خدماتی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و نظایر این را در اولویت توجه خود قرار داده و کوشیده است با ارتقای این نظام به رضایتمندی شهروندان دست یابد.

به گفته وی وجود شهروندان مسئول و متعهد، بزرگترین سرمایه اجتماعی شهر محسوب می‌شود که با انتقال به‌موقع و مناسب دیدگاه‌ها و دغدغه‌های خود به نوعی هدایتگر مسیر پیشرفت شهر خواهند بود.

ناصری‌سرای در پایان یادآور شد: در رصد درخواست‌های مردم، آلودگی صوتی حاصل از فعالیت‌های عمرانی بیشترین فراوانی را در یک ماه گذشته داشته است.

انتهای پیام

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید