امروز: سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الثلاثاء 29 شوال 1445 | 2024-05-07
کد خبر: 541265 |
تاریخ انتشار : 20 فروردین 1403 - 13:54 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

صدها تن از ساکنان شهر سارایوو، پایتخت بوسنی در حمایت از ملت فلسطین و برای درخواست توقف حملات علیه نوار غزه تظاهراتی را در این شهر برپا کردند. به گزارش صلح خبر، صدها تن در شهر «سارایوو» پایتخت بوسنی برای حمایت از مردم فلسطین و درخواست توقف حملات مستمر به نوار غزه که وارد هفتمین […]

صدها تن از ساکنان شهر سارایوو، پایتخت بوسنی در حمایت از ملت فلسطین و برای درخواست توقف حملات علیه نوار غزه تظاهراتی را در این شهر برپا کردند.

به گزارش صلح خبر، صدها تن در شهر «سارایوو» پایتخت بوسنی برای حمایت از مردم فلسطین و درخواست توقف حملات مستمر به نوار غزه که وارد هفتمین ماه خود شده، تظاهرات کردند.

صدها تظاهرکننده در بوسنی توقف حملات به غزه را خواستار شدند

آنها در حمایت از فلسطین شعارهایی چون «فلسطین را آزاد کنید» و «نسل‌کشی را متوقف کنید» سر دادند.

صدها تظاهرکننده در بوسنی توقف حملات به غزه را خواستار شدند

شرکت‌کنندگان در این تظاهرات برای ابراز همبستگی خود با فلسطینی‌ها که با جنگ نسل‌کشی ارتش رژیم صهیونیستی روبه‌رو هستند، پرچم‌های فلسطین را در دست داشته و برخی از آنها چفیه فلسطینی نیز روی دوش داشتند.

صدها تظاهرکننده در بوسنی توقف حملات به غزه را خواستار شدند

یکی از شرکت‌کنندگان در این تظاهرات ضمن اشاره به حضورش در تظاهراتی که شش ماه قبل در همین مکان برگزار شده بود، اظهار کرد: بعد از شش ماه ما شاهد شرارت‌های بسیار فجیع‌تری هستیم. این وظیفه اخلاقی من است که امروز به اینجا بیایم و فریاد بزنم و کورسوی امیدی را برای ملت فلسطین ایجاد کنم.

«شادی فضه» استاد اقتصاد که در این تظاهرات شرکت داشت، گفت: فلسطینی‌ها از جمله کودکان آنها در حال مرگ بر اثر گرسنگی هستند و نیازهای اساسی آنها از جمله غذا، آب و دارو به دستشان نمی‌رسد. این مساله اساسا غیرانسانی است، غرب تنها نظاره‌گر است و هیچ اقدامی در پیش نمی‌گیرد.

از زمان آغاز حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه در اکتبر ۲۰۲۳ تظاهرات‌های گسترده‌ای در شهرها و کشورهای مختلف جهان در حمایت از ملت فلسطین و محکومیت جنایات این رژیم در حق غیرنظامیان برپا شده است.

انتهای پیام

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید