امروز: پنجشنبه, ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الخميس 2 ذو القعدة 1445 | 2024-05-09
کد خبر: 96445 |
تاریخ انتشار : 10 مرداد 1395 - 21:43 | ارسال توسط :
0
1
ارسال به دوستان
پ

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛هفته دوم رقابت های لیگ برتر و علی منصور و شاگردانش در گرمای خرما پزان در خوزستان.تساوی مقابل نفت تهران در هفته اول کار آنها را سخت کرده بود.پس از کلی هیاهو و در حالی که هواداران منتظر بودند تا تیمشان را با حضور سرمربی رویایی شان ببینند هفته نخست اما برای […]

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛هفته دوم رقابت های لیگ برتر و علی منصور و شاگردانش در گرمای خرما پزان در خوزستان.تساوی مقابل نفت تهران در هفته اول کار آنها را سخت کرده بود.پس از کلی هیاهو و در حالی که هواداران منتظر بودند تا تیمشان را با حضور سرمربی رویایی شان ببینند هفته نخست اما برای آنها  رویایی نبود.تقابل با تیمی که علی دایی هدایتش را بر عهده داشت برای آبی ها بیشتر از یک امتیاز به همراه نیاورد.

با این حال استقلالی ها درهفته دوم باید در گرمای خوزستان به مصاف استقلالی می رفتند که در لیگ برتر پانزدهم بالاتر از پرسپولیس،ذوب آهن،استقلال و تراکتور جام قهرمانی را بالای سرش برد.منصوریان که پس از بازی با نفت و در نشست خبری از هواداران اهوازی انتقاد کرده بود حالا باید علاوه بر گرمای هوا،فشار ناشی از شعارهای هواداران را هم تحمل می کرد.

بازی دو تیم که آغاز شد استقلالی های تهران بهتر شروع کردند و موقعیت های زیادی را روی دروازه حریف خود ایجاد کردند.طوری که جابر انصاری در 12 دقیقه ابتدایی بازی دو بار با دروازه بان خوزستانی ها تک به تک شد اما با بی دقتی این توپ را به بیرون فرستاد.

در نیمه اول این دیدار استقلال تهران بازی را بهتر آغاز کرد و در دقیقه ششم جابر انصاری در موقعیتی تک به تک با دروازه‌بان استقلال خوزستان توپ را به اوت زد. این بازی در دقیقه 12 بازهم با دروازه‌بان استقلال خوزستان تک به تک شد اما اینبار دروازه‌بان آبی‌های خوزستان توپ را به کرنر فرستاد.در اواسط این نیمه بازهم جابر انصاری صاحب موقعیت خوبی شد و از پشت محوطه جریمه آبی‌های خوزستان اقدام به شوت‌زنی کرد اما توپ او این بار هم راهی اوت شد.

این اتفاق در حالی افتاد که بر خلاف جریان بازی و درحالی که شاگردان منصوریان برای رسیدن به گل تلاش می کردند این آبی های خوزستانی بودند که در دقیقه 23 توسط بیت سعید به گل رسیدند.این بازیکن پس از دفع توپی که رحمتی کرد صاحب فرصت شد و با یک سر توپ وریا غفوری را از مقابل برداشت و در ادامه توپ را به سمت دروازه آبی‌های تهران زد که این توپ بعد از برخورد با کنعانی‌زادگان تغییر مسیر داد و وارد دروازه رحمتی شد.

در ادامه دو تیم بازی نسبتا متعادلی را به نمایش گذاشتند و با همین نتیحه به رختکن رفتند.

251 41

Let’s block ads! (Why?)

RSS

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید