امروز: جمعه, ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الجمعة 10 ذو القعدة 1445 | 2024-05-17
کد خبر: 44803 |
تاریخ انتشار : 19 دی 1394 - 13:32 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

فناوری اطلاعات > ارتباطات – مهر نوشت: وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از راه اندازی شبکه اندازه گیری شدت امواج مغناطیسی در تمام مناطق تهران خبر داد. محمود واعظی در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی کلوب نوشت: بر اساس نتایج اندازه‌گیری‌های انجام شده و اعلام نظر دفتر امور حفاظت در برابر اشعه سازمان انرژی اتمی ایران […]

فناوری اطلاعات > ارتباطات – مهر نوشت: وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از راه اندازی شبکه اندازه گیری شدت امواج مغناطیسی در تمام مناطق تهران خبر داد.

محمود واعظی در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی کلوب نوشت: بر اساس نتایج اندازه‌گیری‌های انجام شده و اعلام نظر دفتر امور حفاظت در برابر اشعه سازمان انرژی اتمی ایران در سال جاری، موردی مبنی بر غیر استاندارد بودن حدود پرتوگیری آنتن‌های تلفن همراه گزارش نشده و نتایج تمامی اندازه‌گیری‌ها از تشعشعات آنتنهای مخابراتی، پایین‌تر از حد مجاز بوده‌ است.

وی از الزام برای شناسنامه دار کردن دکل های مخابراتی در راستای نظارت هرچه بهتر بر تشعشعات آنتن‌ها و فرهنگ‌سازی در این زمینه خبر داد و تاکید کرد: این الزام تاکنون کاربردی شده است.

واعظی از طراحی، خرید، نصب و راه‌اندازی شبکه اندازه‌گیری شدت امواج مغناطیسی در بازه فرکانسی ۱۸GHZ- ۱MHZ در تمام مناطق تهران خبر داد که قرارداد فاز آزمایشی آن منعقد شده است و اضافه کرد: در این خصوص طراحی شبکه، مکان‌یابی سایت‌ها، تحویل و آزمایش بخش اول تجهیزات نیز انجام شده است.

به گزارش مهر، روز گذشته سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی آخرین آمار شکایات مردمی از تشعشعات آنتن های موبایل را که مربوط به ۸ ماه ابتدایی سال ۹۴ است اعلام کرد که براساس آن تنها ۶ مورد از نتایج، برغم پایین تر بودن از میزان استاندارد و قابل قبول در کشور، نسبت به نتایج اندازه گیری دیگر سایتها بالاتر گزارش شد.

معاونت نظارت رگولاتوری، آمار شکایات دریافتی این معاونت در حوزه تشعشعات را نیز از ابتدای سال تاکنون ۳۴ مورد اعلام کرد که شکایات در حوزه تشعشعات آنتن‌های تلفن همراه، معادل ۶۲ درصد و در حوزه سازه و فاصله دکل های آنتن تلفن همراه، ۳۸ درصد بوده است. مطابق این آمار ثبت شده، شکایت از آنتن های شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل به میزان ۲۰ مورد معادل ۵۹ درصد، شرکت رایتل به میزان ۱۲ مورد معادل ۳۵ درصد و شرکت ارتباطات مبین نت ۲ مورد معادل ۶ درصد شکایات را شامل شده اند.

5656

This entry passed through the Full-Text RSS service – if this is your content and you’re reading it on someone else’s site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

RSS

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • تعداد نظرات منتشر شده: 1
    1. نویسنده :چهارسو

      سایت کاملیه

    بدون نظر :