امروز: جمعه, ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الجمعة 3 ذو القعدة 1445 | 2024-05-10
کد خبر: 540905 |
تاریخ انتشار : 15 فروردین 1403 - 12:04 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

صلح خبر/آذربایجان شرقی مهاجم پیشین تراکتور و سپاهان می‌گوید مصاف دو تیم جنگ میانه میدان است و تیمی موفق خواهد بود که میانه میدان را مال خود کند. سیدمهدی سیدصالحی در گفت‌وگو با صلح خبر، درباره دیدار تراکتور و سپاهان اظهار کرد: تراکتور در نیم‌فصل اول رفته رفته بهتر شد و در انتهای نیم‌فصل به […]

صلح خبر/آذربایجان شرقی مهاجم پیشین تراکتور و سپاهان می‌گوید مصاف دو تیم جنگ میانه میدان است و تیمی موفق خواهد بود که میانه میدان را مال خود کند.

سیدمهدی سیدصالحی در گفت‌وگو با صلح خبر، درباره دیدار تراکتور و سپاهان اظهار کرد: تراکتور در نیم‌فصل اول رفته رفته بهتر شد و در انتهای نیم‌فصل به شرایط ایده‌آل اش رسید و درحال‌حاضر بازیکنان جایگاهشان را در تیم پیدا کرده‌اند. در سمت مقابل سپاهان پرمهره است و بازیکنان خوبی را در اختیار دارد. بازی‌های ۲ تیم به رغم هواداران پرشورشان همواره جذاب بوده است و امروز فاصله تیم برنده با صدر جدول کم‌تر می‌شود.

او ادامه داد: اختلاف دوتیم با یکدیگر یک امتیاز است و تراکتور می‌تواند با غلبه بر سپاهان مدعی قهرمانی شود. این بازی ۶ امتیازی است و باید شاهد تفکرات دو سرمربی باشیم. هر دو تیم خط هافبک خوبی دارند اما خط حمله سپاهان نسبت به خط حمله تراکتور زهر دار تر است.

سیدصالحی افزود: هر تیمی که میانه زمین را مال خود کند و مالکیت بیشتری داشته باشد، می‌تواند برنده بازی شود. در چنین بازی های بزرگی اولین اشتباه آخرین اشتباه است. امیدوارم بازی تماشاگر پسند باشد و تیم شایسته برنده شود.

او در پاسخ به این سوال که آیا تیم بازنده در این مسابقه باید قید قهرمانی را بزند؟ گفت: البته فاصله دو تیم با صدر جدول نسبتاً زیاد است و بازی انتحاری‌ تیم‌ها در نیم‌فصل دوم شرایط را دشوارتر کرده است. اما طبیعتاً پیروزی در این بازی به روند روبه رشد تیم برنده کمک می‌کند. برد در این مسابقه در قرارگیری در کورس قهرمانی تاثیر گذار است و علاوه بر آن غلبه بر تیم های بزرگ باعث افزایش اعتماد به نفس شده و روند روبه رشد تیم‌ها را تسریع می‌کند.

مهاجم سابق تراکتور و سپاهان درباره حواشی و جدال مجازی دو تیم در روزهای اخیر مطرح کرد: همیشه هواداران تراکتور و سپاهان احترام خاصی برای هم قائل بودند. به نظرم باید مدیریت باشگاه‌ها در مصاحبه کردن احترام هواداران هر دو تیم را نگه دارند. صحبت هایی در فضای مجازی رد و بدل شده و به نظرم این زیبنده قداست باشگاه‌ها نیست. باید قداست باشگاه‌ها را در مصاحبه کردن نشان داد و بزرگی باشگاه را با حرمت و احترام به هم به نمایش گذاشت.

او ادامه داد: این بی‌احترامی‌ها به هواداران انتقال پیدا می‌کند و همین باعث ایجاد حواشی می‌شود که زیبنده دو باشگاه بزرگ تراکتور و سپاهان نیست. هر دو تیم هواداران فهیم و بزرگواری دارند و سرپرستان و مدیران باشگاه‌ها باید در انجام مصاحبه دست به عصا راه رفته و وسواس بیشتری به خرج بدهند که صحبت هایشان هواداران دو تیم را آزرده خاطر نکند.

سیدصالحی اضافه کرد: رابطه خوبی بین هواداران تیم‌های با قداست و قدیمی تراکتور و سپاهان بوده و ما باید این را افزایش دهیم که این منوط به صحبت کردنمان است. باید محترمانه صحبت کنیم هر تیمی برای هوادارانش با ارزش و قابل احترام‌ است؛ چه کم هوادار داشته باشد چه زیاد، همه این‌ها از بازیکنان و مدیران شروع می‌شود.

این پیشکسوت فوتبال بیان کرد: امیدوارم بازیکنان و هواداران دو تیم به هم احترام بگذارند و این حواشی را دور کنند و نشان دهند تیم های بزرگ هواداران بزرگی دارند. همچنین امیدوارم امروز بازی خوب باشد و فارغ از هر نتیجه تماشاگران از بازی لذت ببرند و احترام و رسم پهلوانی انجام شود و داوری هم خوب باشد.

مهاجم سابق تراکتور و سپاهان خاطرنشان کرد: اگر برای بازی های بزرگ (VAR) در نظر می‌گیرند، باید برای این بازی هم کمک داور ویدیویی در نظر می‌گرفتند. هر چند برگزاری چند دیدار با سیستم کمک داور ویدیویی اجحاف در حق دیگر تیم‌هاست و باید برای بقیه بازی‌ها هم در نظر گرفته شود ولی اگر قرار بود برای بازی‌های حساس استفاده شود بازی تراکتور و سپاهان هم حساس است و باید (VAR) به کار گرفته می‌شد. البته همه این ها منوط به فدراسیون فوتبال است که هر چه سریع تر این سیستم ها را بیاورند.

انتهای پیام

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید