امروز: جمعه, ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الجمعة 25 شوال 1445 | 2024-05-03
کد خبر: 106365 |
تاریخ انتشار : 05 دی 1391 - 1:00 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

پارسی وی : عنوان مطرح شده در رسانه ها به نام  1+2 ساخته روزنامه‌هاست. کسانی که نمی‌خواهند وحدت حاصل شود، این نمایشنامه را درست کرده‌اند و هدف اصلی ما وحدت در جریان اصولگرا است. به گزارش پارسی وی از مهر، مشاور عالی مقام معظم رهبری که در همایش جبهه پایداری شرکت کرده بود در جمع خبرنگاران […]

پارسی وی : عنوان مطرح شده در رسانه ها به نام  1+2 ساخته روزنامه‌هاست. کسانی که نمی‌خواهند وحدت حاصل شود، این نمایشنامه را درست کرده‌اند و هدف اصلی ما وحدت در جریان اصولگرا است.

به گزارش پارسی وی از مهر، مشاور عالی مقام معظم رهبری که در همایش جبهه پایداری شرکت کرده بود در جمع خبرنگاران حضور یافت و به سئوالات آنان پاسخ گفت.

نماینده مردم تهران درپاسخ به سئوال خبرنگار مهر درباره اخبار منتشر شده از هماهنگی های صورت گرفته میان وی علی اکبر ولایتی و محمد باقر قالیباف به عنوان کاندیداهای احتمالی ریاست جمهوری گفت: عنوان مطرح شده در رسانه ها به نام  1+2 ساخته روزنامه‌هاست. کسانی که نمی‌خواهند وحدت حاصل شود، این نمایشنامه را درست کرده‌اند و هدف اصلی ما وحدت در جریان اصولگرا است.
حداد عادل با بیان اینکه دیگر اصولگرایان نیز می توانند به برای وحدت هر چه بیشتر به هماهنگی های صورت گرفته میان وی و دو کاندیدای احتمالی انتخابات ریاست جمهوری  بپیوندند گفت: این ائتلاف به روی دیگر اصولگرایان نیز باز است و برای وحدت اصولگرایان شکل گرفته است و یک سازوکار بسته نیست.

وی در پاسخ به این سوال که آیا شما گفتمانی را برای انتخابات ریاست جمهور انتخاب کرده‌اید، گفت: هنوز برای کاندیدا شدن، تصمیم قاطعی نگرفتم که بخواهم گفتمان انتخاب کنم.

وی همچنین در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود دکتر ولایتی به نمایندگی از شما و قالیباف به دیدار آیت‌الله یزدی دبیر جامعه مدرسین حوزه علمیه قم رفته است، گفت: بله ایشان به نمایندگی ما با آیت‌الله یزدی دیدار کرده‌اند.
نماینده مردم تهران در پاسخ به این سوال که ممکن است تعداد اعضای این ائتلاف افزایش پیدا کند، گفت: بله، ممکن است؛ چراکه هدف ما حاکم شدن وحدت در جریان اصولگرایان است.
وی همچنین در پاسخ به سوالی در مورد ارسال نامه خانواده هاشمی رفسنجانی برای قرائت به مجلس شورای اسلامی، گفت: معلوم نیست که چنین چیزی صحت داشته باشد، بنده صبح امروز با یکی از اعضای هیات رییسه صحبت کردم و ایشان اعلام کرد که تاکنون هیچ نامه‌ای نیامده است.
رئیس فراکسیون اصولگرایان مجلس همچنین در پاسخ به این سوال که آیا صلاح می‌دانید جوابیه خانواده هاشمی رفسنجانی در صحن علنی مجلس قرائت شود، گفت: اولا باید این موضوع را هیات رییسه تشخیص دهد و باید جواب را دید. البته حق قانونی هرکسی است که در موردش صحبت می‌شود، از خودش دفاع کند.
وی گفت: ما نمی‌دانیم جوابیه چیست و ممکن است جوابیه به صلاح باشد و بنده با هر چیز تنش‌زا مخالف هستم.
حدادعادل همچنین در مورد مطرح شدن نام زاکانی به عنوان یکی از کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری گفت: این موضوع را از خود ایشان جویا شوید.
وی در پاسخ به سئوال دیگر خبرنگار مهر مبنی بر پیش بینی اش از حضور اصلاح طلبان در انتخابات گفت : اصلاح طلبان حتما در این انتخابات حضور می یابند و حتما حضورشان قوی خواهد بود.
حداد عادل در پاسخ به این سئوال خبرنگار مهر که پیش بینی شما از جناح بندی های نهایی در انتخابات پیش رو چیست ؟ سه طیف فتنه ، اصولگرایان و انحراف را به عنوان رقبای انتخاباتی برشمرد.
منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید

    تعداد نظرات منتشر شده: 11
    1. نویسنده :محترم

      مطلب قابل تاملی بود.

    1. نویسنده :سعید

      dar chonin garni ke vahshat hakem ast…:(

    1. نویسنده :ارزو.ناصری

      زحمت زیادی کشیدین. سایت خوبی دارین. موفق باشین.

    1. نویسنده :نیکو

      نوشته سه طیف فتنه ، اصولگرایان و انحراف رقبای انتخابات ریاست جمهوری جالب بود. امیدوارم موفق باشید.

    1. نویسنده :جوانی

      انسان موفق همیشه پیش از دیگران قدم برمیدارد و خطرات را به جان میخرد موفق باشید

    1. نویسنده :کلیفن.متبلور

      از زحمات تمام افرادی که در سایت پارسی وی فعالیت می کنن تشکر میکنم.

    1. نویسنده :سارا

      از زحمات تمام افرادی که در سایت پارسی وی فعالیت می کنن تشکر میکنم.

    1. نویسنده :محمد.رحمتي

      قالب و سایت قشنگیه موفق باشین.

    1. نویسنده :ajoorluu

      آقای صبای عزیز سایت خوبی دارید. موفق باشید.

    1. نویسنده :esteki

      از مطالب جالبتون ممنون و موفق باشید 🙂

    1. نویسنده :سنگ.صبور

      مطلب قابل تاملی بود.