امروز: پنجشنبه, ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الخميس 2 ذو القعدة 1445 | 2024-05-09
کد خبر: 467260 |
تاریخ انتشار : 10 اردیبهشت 1401 - 19:48 | ارسال توسط :
0
1
ارسال به دوستان
پ

صلح خبر/اصفهان مدیر روابط عمومی باشگاه ذوب آهن گفت: احضار اعضای تیم، درست زمان پیش از بازی چیزی جز اضطراب برای تیم نداشت و اتفاقات بازی دیشب نشان داد پاسخ حسن نیت و نیکی ما، بدی دیدن است. هوادارانمان با سختی زیاد خود را به بازی رساندند اما تا پایان کوارتر اول پشت در بودند. […]

صلح خبر/اصفهان مدیر روابط عمومی باشگاه ذوب آهن گفت: احضار اعضای تیم، درست زمان پیش از بازی چیزی جز اضطراب برای تیم نداشت و اتفاقات بازی دیشب نشان داد پاسخ حسن نیت و نیکی ما، بدی دیدن است. هوادارانمان با سختی زیاد خود را به بازی رساندند اما تا پایان کوارتر اول پشت در بودند.

محمدمهدی رمضانی در گفت‌وگو با صلح خبر، با اشاره به بازی حساس تیم‌های ذوب‌آهن و گرگان در چهارچوب رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال، اظهار کرد: قبل ‌از دیدار حساس و مهم دیروز  کمیته انضباطی فدراسیون ۳ بازیکن تاثیرگذار و یک نفر از اعضای کادر فنی ذوب آهن به کمیته انضباطی احضار شدند. این در حالی است که یکی از آنان بدون هیچ تخلفی احضار شده بود و طبعاً تبرئه شد.

وی تاکید کرد: نتیجه این احضار آن‌هم در روز قبل از مسابقه چیزی جز ایجاد دلهره و اضطراب برای بازیکنان و اعضای تیم ذوب‌آهن نبود.

مدیر روابط ‌عمومی و امور بین‌الملل باشگاه ذوب‌آهن
ادامه داد: برگزاری جلسات روزانه و پی‌درپی کمیته انضباطی پسندیده‌ است، اما به شرطی که مثل همه‌جای دنیا ۱۶ دوربین از زوایای مختلف در سالن وجود داشته باشد تا تصاویر را جهت بررسی بی‌طرفانه ثبت کند. نه این‌که این وظیفه مهم به‌عهده یک نفر گذاشته شود تا با دفتر ، قلم و کاغذ مشاهداتش را نوشته و بر آن مبنا تیم‌ها قضاوت شوند. به عنوان مثال توهین و فحاشی های تماشاگران به بازیکنان و کادر تیم ذوب آهن نادیده گرفته شد.

رمضانی تصریح کرد: متأسفانه با اینکه ذوب‌آهن تلاش کرد حضوری قدرتمند و جوانمردانه در لیگ بسکتبال داشته و علی‌رغم حسن‌نیتی که در تمام مراحل این رقابت‌ها نشان دادیم، اتفاقات شب گذشته نشان داد که ظاهرا مزد نیکی کردن، بدی دیدن است!

وی خاطرنشان کرد: اجحاف دیگری که به تیم ذوب‌آهن شد، ممانعت از ورود هواداران این تیم به سالن مسابقه بود. هوادارانی که با تحمل سختی راه و صرف هزینه بسیار و با هماهنگی فدراسیون، ثبت نام  و واریز وجه از اصفهان به تهران آمده بودند، تا انتهای کوارتر نخست پشت درهای بسته منتظر کسب مجوز ورود بودند. این در حالی است که تیم شهرداری گرگان با وجود اعلام ۲ تعلیق هوادارانش و با ۳ برابر جمعیتی که طبق اعلام صریح کمیته انضباطی فدراسیون مجاز بودند و برخلاف تمامی قوانین و ضوابط دو ساعت قبل‌از شروع مسابقه در سالن مستقر بودند.

رمضانی گفت: بالغ‌بر ۵۰۰ هوادار گرگانی در سالن بودند و علاوه‌بر جایگاه تماشاچیان، نیمی از سالن در طبقه همکف را نیز به اشغال خود درآورده بودند. قطعا این امر فضای بازی را به نفع گرگان تغییر داد. از همه بدتر عدم حضور یگان ویژه در بیرون سالن بود که کار نیروهای حراست را برای ساماندهی همه هواداران سخت و طاقت فرسا کرده بود. 

مدیر روابط‌عمومی باشگاه ذوب‌آهن، افزود: متأسفانه با کنار هم گذاشتن تکه‌های پازل اتفاقات بازی دیروز، به جمع‌بندی ناراحت‌کننده‌ای می‌رسیم. چرا با وجود این‌همه داور آماده و ذی‌صلاح در بسکتبال، باید برای این دیدار داوری انتخاب شود که ایجاد شبه کند.چرا احکام کمیته انضباطی فقط برای تیم ذوب‌آهن آن‌هم با این سرعت و قاطعیت اجرا می‌شود؟ چرا برخورد با تیم‌ها متفاوت است؟

وی تاکید کرد: درخواست باشگاه ذوب آهن چیزی جز ایجاد فضای منصفانه برای رقابتی سالم نیست، اما فشارهای بیرونی در رقابت تیم ها تاثیر گذار می‌شود.

رمضانی از عدم حضور مامور تست دوپینگ در دیدار اول دو تیم خبر داد و گفت: نبودن ماموران دوپینگ و انجام تست دوپینگ رندمی، به جای تست هدفمند در این مسابقات حساس، جای تعجب دارد.

به گزارش صلح خبر، تیم‌های ذوب آهن اصفهان و شهرداری گرگان تا کنون سه بازی از مرحله پلی‌آف را انجام داده‌اند که نتیجه ۲ بر ۱ به سود گرگانی‌ها رقم خورده است.

 دو تیم عصر فردا (یکشنبه-۱۱ اردیبهشت) در حساس ترین بازی خود برای چهارمین بار در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر خواهند رفت. به این ترتیب، در صورت پیروزی شاگردان کوهیان، کار به بازی پنجم خواهد کشید و در غیر این صورت شهرداری گرگان بر سکوی قهرمانی لیگ برتر بسکتبال خواهد ایستاد.

انتهای پیام 

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید