امروز: پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الخميس 24 شوال 1445 | 2024-05-02
کد خبر: 485393 |
تاریخ انتشار : 26 مهر 1401 - 1:04 | ارسال توسط :
0
2
ارسال به دوستان
پ

رییس فدراسیون قایقرانی گفت: امیدوارم این اتفاق بیفتد که بادبانی مستقل شود و من این نوید را به خانواده این رشته از قبل داده بودم.   به گزارش صلح خبر، علیرضا سهرابیان در مورد تفکیک فدراسیون قایقرانی بیان کرد: یکی، دو سال پیش این نوید را به خانواده بادبانی دادم که زیرساختها فراهم می‌شود و روزی […]

رییس فدراسیون قایقرانی گفت: امیدوارم این اتفاق بیفتد که بادبانی مستقل شود و من این نوید را به خانواده این رشته از قبل داده بودم.  

به گزارش صلح خبر، علیرضا سهرابیان در مورد تفکیک فدراسیون قایقرانی بیان کرد: یکی، دو سال پیش این نوید را به خانواده بادبانی دادم که زیرساختها فراهم می‌شود و روزی می‌رسد که بادبانی در دوره من فدراسیون مجزایی داشته باشد و این خانواده دور هم جمع شوند. فدراسیون بادبانی یکی از قدرتمند ترین رشته ها در المپیک است و مدال های زیادی دارد و نیاز بود فدراسیون مجزایی داشته باشد.

او ادامه داد: خوشبختانه این کار  دارد انجام می شود و امیدوارم در جلسه روز سه‌شنبه، معاونان و کارشناسان وزارت ورزش را متقاعد کنیم که بادبانی مستقل باشد و امیدوارم این اتفاق بیفتد.   

سهرابیان در پاسخ به این پرسش که فدراسیون قایقرانی ۱۲ میلیارد تومان دریافتی داشته اما ۱۴ میلیارد تومان هزینه کرده است و این برای برای فدراسیون ایجاد بدهی نکرده است؟ تصریح کرد: از کسانی که دست رد به سینه من نزدند و کمکم کردند، تشکر می کنم. آنها حامیان بی نام و نشانی بوند. از این به بعد باید از رابین هود کمک بگیرم! ورزش ایران نیازمند پرداخت و دریافت‌های متعددی است و فقط نباید به وزارت ورزش، کمیته ملی المپیک و پارالمپیک بسنده کرد. مطمئنا زیر ساختها باید به گونه‌ای باشند که حامیان مالی به سمت ورزش سوق داده شوند.

او افزود: تمام روسای فدراسیونها منتظر هستند که دولت ساختاری را تشکیل دهد و وزارت ورزش، صدا و سیما و برخی ارگان های دیگر دور هم جمع شوند برنامه ریزی کنند تا حامیان مالی مختلفی بین فدراسیون های پر مدال تقسیم شوند. در واقع به گونه ای نباشد که یک رشته ورزشی از حامیان اشباع شود و برای آن دست و پا بشکنند چون ورزش یک است و روی آن تمرکز کنند و یک رشته دیگر برای جذب مخاطب عاجز بماند.

رییس فدراسیون قایقرانی در مورد وضعیت بدهی مالیاتی فدراسیون تصریح کرد: یکبار اموال من توقیف شد و حتی از خرید نون بربری عاجز ماندم. خوشحالم که اموالم مجددا توقیف نشده اند و حساب من باز است. این نشان می‌دهد کار روی روال است و مالیات را داریم پرداخت می‌کنم و برخی نیز  با ارائه سند پاک شده‌اند. درست است که این مالیات برای سالهای قبل است اما در حال حاضر من رییس فدراسیون هستم و پرداخت آن بر گردن من است.

انتهای پیام

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید