امروز: چهارشنبه, ۶ تیر ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الأربعاء 20 ذو الحجة 1445 | 2024-06-26
کد خبر: 442353 |
تاریخ انتشار : 20 خرداد 1400 - 15:08 | ارسال توسط :
0
1
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله بین الملل صلح خبر سفیر فلسطین در سازمان ملل نسبت به تداوم تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین به ویژه در قدس و منجر شدن ان به تشدید تنش هشدار داد. به گزارش صلح خبر، به نوشته روزنامه مصری الیوم السابع، ریاض منصور، سفیر فلسطین در سازمان ملل در سه پیام مشابه […]

به گزارش مجله بین الملل صلح خبر

سفیر فلسطین در سازمان ملل نسبت به تداوم تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین به ویژه در قدس و منجر شدن ان به تشدید تنش هشدار داد.

به گزارش صلح خبر، به نوشته روزنامه مصری الیوم السابع، ریاض منصور، سفیر فلسطین در سازمان ملل در سه پیام مشابه به دبیرکل این سازمان، رئیس دوره‌ای شورای امنیت (استونی) و رئیس مجمع عمومی سازمان ملل اظهار کرد که رژیم صهیونیستی و شهرک نشینان تندرو آن به حملات نژادپرستانه و اقدامات تحریک‌آمیز علیه ملت فلسطین ادامه می‌دهند.

وی در این پیام آورده است: این اقدامات باعث تشدید تنش و بدتر شدن اوضاع در فلسطین اشغالی و به ویژه قدس شرقی می‌شود.

ریاض منصور در ادامه گفت که رژیم صهیونیستی به طور منظم به تجاوز علیه فعالان فلسطینی در مناطق الشیخ جراح و سلوان ادامه می‌دهد و اقدامات سرکوبگرانه‌اش علیه گروهی از روزنامه‌نگاران و خبرنگاران و تخریب تجهیزات رسانه‌ای آنها را افزایش داده است.

وی در این باره تصریح کرد که رژیم اشغالگر طی ماه مه ۱۳ روزنامه‌نگار و خبرنگار فلسطینی را بدون مطرح بودن هیچگونه اتهامی علیه‌شان و بدون انجام محاکمه بازداشت کرد.

این مقام فلسطینی همچنین تاکید کرد که پلیس رژیم صهیونیستی در راستای تسویه حساب با فلسطینی‌های ساکن اراضی اشغالی که به حمله اخیر تل‌آویو به غزه اعتراض کرده بودند؛ حملات عله آنها را ادامه می‌دهد. همچنین بیش از ۴۰۰۰ فلسطینی ازجمله زن و کودک در زندان‌های این رژیم با رفتار غیر انسانی و نقض حقوق بشر مواجه هستند.
 

انتهای پیام

منبع : Isna.ir

اگر تمایل دارید خبر یا گزارش یا مقاله ای را با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله گزارشگران یا اخبار روز منتشر گردد.

در صورت تمایل، خبر با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و اخبار وگزارش های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت انتشار را داشته باشند.

خبرنگار صلح خبرموسسه صلح خبر

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید