امروز: یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الأحد 27 شوال 1445 | 2024-05-05
کد خبر: 54234 |
تاریخ انتشار : 03 اسفند 1394 - 11:52 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

سرپرست تیم ملی فوتسال:هدف نهایی ما قرار گرفتن در 4 تیم جام جهانی کلمبیا است به گزارش صلح خبر،پایگاه پایگاه صلح خبر ایران: «علی صانعی» سرپرست تیم ملی فوتسال جمهوری اسلامی ایران در گفت‌وگو با خبرنگارخبرگزاری فارس در تاشکند با اشاره به قهرمانی تیم فوتسال ایران گفت: این قهرمانی حاصل یک کار گروهی بود که […]

سرپرست تیم ملی فوتسال:هدف نهایی ما قرار گرفتن در 4 تیم جام جهانی کلمبیا است

به گزارش صلح خبر،پایگاه پایگاه صلح خبر ایران:

«علی صانعی» سرپرست تیم ملی فوتسال جمهوری اسلامی ایران در گفت‌وگو با خبرنگارخبرگزاری فارس در تاشکند با اشاره به قهرمانی تیم فوتسال ایران گفت: این قهرمانی حاصل یک کار گروهی بود که افراد زیادی در آن دخیل بودند.

صانعی افزود: مسابقات بسیار خوب و از سطح بالایی برخوردار بود. دلیل بالا بودن سطح مسابقات در این دوره علاوه بر جام ملت‌های آسیا، مقدماتی جام جهانی هم  محسوب می‌شد و در واقع تیم‌های اول تا پنجم در این دوره از مسابقات جواز حضور در مسابقات جام جهانی را بدست آوردند.

footsal.solhkhabar

وی خاطرنشان کرد: به عنوان مثال مسابقات سال 2008 و 2012 و مسابقات امسال به دلیل انتخابی جام جهانی علاوه بر حساسیت بالا از آمادگی بالای تیم‌ها نیز برخوردار بود.

صانعی گفت: در این دوره بازی‌ها شگفتی‌های زیادی رخ داد از جمله تیم ملی ژاپن که پس از ایران بهترین تیم فوتسال آسیا را دارد در مقابل تیم شگفتی ساز ویتنام حذف شد و نتوانست جواز ورود به جام جهانی را دریافت کند.

وی یادآور شد: این بازی‌ها نشان داد که تیم‌های آسیایی رشد بسیار خوبی داشته‌اند و هیچ تیمی حاشیه امنیت ندارند. حذف تیم ژاپن توسط ویتنام این زنگ خطر را برای تیم‌های مدعی قهرمانی به صدا در آورد.

صانعی افزود: با توجه به بالا رفتن سطح تیم‌ها در آسیا بهترین راه برگزاری بازی‌ها تدارکاتی و همچنین برپایی اردو‌ است، ایران قبلا نیز مانند ژاپن با دست کم گرفتن حریفان قهرمانی مسابقات آسیای را از دست داده است.

وی افزود: قهرمانی تیم ایران حاصل زحمات بچه‌ها و کادر فنی تیم بود و در چند ماه گذشته همه کادر فنی و بازیکنان با برپایی اردو و تمرینات فشرده زحمات زیادی را متحمل شدند.

«صانعی» اظهار داشت: من حدود 11 دوره در مسابقات آسیایی به عنوان بازیکن و مربی، 5 دوره به عنوان مربی و 6 دوره به عنوان مربی و سرمربی حضور داشتم. این دوره به دلیل اتحاد و انسجام تیم فوتسال یکی از بهترین دوره‌های مسابقات بود.

وی افزود: آخرین قهرمانی تیم فوتسال به بازیهای 2010 در ازبکستان بر می‌گردد و در این دوره از مسابقات بچه‌ها هم قسم شدند تا پس از 6 سال دوباره جام را به ایران ببرند.

وی گفت: بازیهای آسیایی تمام شد و تیم باید از همین فردا به بازیهای جهانی فکر کند مهم‌ترین هدف ما قرار گرفتن در 4 تیم جهانی در بازیهای کلمبیا می‌باشد و امیدوارم با همدلی کادر فنی و حمایت فدراسیون فوتبال به این مهم دست یابیم.

تیم ملی فوتسال ایران روز یکشنبه 21 فوریه (2 اسفند) در ورزشگاه «ازبکستان» به مصاف تیم ملی ازبکستان رفت و این تیم را با نتیجه 2 بر 1 شکست داد.

رقابت‌های فوتسال قهرمانی آسیا از تاریخ 21 بهمن تا 2 اسفندماه سال 1394 (از تاریخ 10 تا 21 فوریه سال 2016 میلادی) با حضور 16 تیم در ورزشگاههای «ازبکستان» و «یونیورسال» واقع در منطقه «یونس آباد» شهر تاشکند برگزار شد.

تیم ملی فوتسال ایران مقام اول رقابت‌های فوتسال قهرمانی آسیا را کسب کرد. مقام دوم و سوم این مسابقات را به ترتیب تیم ملی فوتسال ازبکستان و تیم ملی فوتسال تایلند کسب کردند.

تیم ملی فوتسال جمهوری اسلامی ایران بامداد روز دوشنبه تاشکند را از طریق پرواز ترکیه به سوی تهران ترک کرد.

منبع:خبرگزاری فارس

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید