امروز: پنجشنبه, ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الخميس 9 ذو القعدة 1445 | 2024-05-16
کد خبر: 44504 |
تاریخ انتشار : 16 دی 1394 - 23:15 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

فرهنگ > رسانه – نایب رییس شورای عالی کانون صرافان درباره تاثیر قطع رابطه ایران و عربستان روی قیمت ارز توضیح داد. اصغر سمیعی در گفت‌وگو با خبرگزاری خبرآنلاین درباره تاثیر قطع رابطه ایران و عربستان و کاهش رابطه دیپلماتیک ایران و امارات روی قیمت ارز در بازار اظهار داشت: «نرخ ارز واقعی ارز را عربستان و […]

فرهنگ > رسانه – نایب رییس شورای عالی کانون صرافان درباره تاثیر قطع رابطه ایران و عربستان روی قیمت ارز توضیح داد.

اصغر سمیعی در گفت‌وگو با خبرگزاری خبرآنلاین درباره تاثیر قطع رابطه ایران و عربستان و کاهش رابطه دیپلماتیک ایران و امارات روی قیمت ارز در بازار اظهار داشت: «نرخ ارز واقعی ارز را عربستان و یا هیچ‌کس دیگری نمی‌تواند تعیین کند. اینجا را ببینید.

قطع روابط برخی کشورها با ایران مشکلی ایجاد نمی کند. اگر فرض کنیم اینها بخواهند روابط خود را قطع کنند، همیشه جاهایی پیدا می‌شود که از این فضا برای تجارت مجدد استفاده کرد.اینجا را ببینید.

سیاست

اکثر سیاسیون مطرح توانسته‌اند نظر مثبت هیات‌های اجرایی انتخابات را جلب کنند. از میان اصلاح‌طلبان شاید شاخص‌ترین نام‌ها محمدرضا عارف در تهران و مصطفی معین در شیراز باشند.اینجا را ببینید.

ابراهیمیان سخنگوی شورای نگهبان درباره عدم حضور سیدحسن خمینی و بیش از ۱۰۰ داوطلب مجلس خبرگان رهبری در آزمون تشخیص اجتهاد که امروز برگزار شد، واکنش نشان داد و گفت عدم حضور این اشخاص راه احراز اجتهاد را مسدود کرد.اینجا را ببینید.

فرهنگ


بفرمایید شام سری دوم خانم ها به کارگردانی سروش صحت دیشب به پایان رسید و به زودی به شبکه نمایش خانگی عرضه می‌شود. اینجا را ببینید.


طی سال‌های گذشته در شبکه نمایش خانگی سریال‌های بسیاری تولید شده‌اند که در آن هنرمندان زیادی حضور داشته‌اند.اینجا را ببینید.

جامعه


آذرماه سال‌جاری دختر جوانی در دادسرای جرایم رایانه‌ای تهران از مدیرعامل سایت اینترنتی یک مانتوفروشی به طرح شکایت پرداخت. اینجا را ببینید.

 امروز نشست خبری سخنگوی دولت با واکنش وی در خصوص تجمع طلبکاران پدیده شاندیز و موسسه ثامن الحجج همراه بود. اینجا را ببینید.

بین الملل

موضع کلی دولت آمریکا در مورد مناقشه ایران و عربستان باعث شده کارشناسان در مورد اینکه کاخ سفید واقعا طرف چه کسی را در این مناقشه گرفته گمانه زنی کنند. اینجا را ببینید.

گروه تروریستی داعش اولین خبرنگار زن سوری را که از مناطق تحت اشغال این گروه گزارشهای میدانی تهیه می کرد، اعدام کرد. اینجا را ببینید.

ورزش

بیرانوند سه شنبه در باشگاه پرسپولیس حاضر شد. اینجا را ببینید.

علی دایی به دیدن قاضی پرونده سوشا مکانی رفته تا شاید بتواند کمکی به دروازه بان در بند پرسپولیس کند اما پاسخ قاضی پرونده به او هم مثل علی پروین ، تاکید بر سیر قانونی ماجرا بود. اینجا را ببینید.

دانش

مقام‌های کره شمالی امروز(چهارشنبه) اعلام کردند که یک بمب هیدروژنی یا H-Bomb را با موفقیت آزمایش کرده‌اند. این بمب اما چه مشخصاتی دارد؟ اینجا را ببینید.

در بازدید (سه‌شنبه رئیس مجلس شورای اسلامی از یک شهر دیگر موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی،بخشی از موشک‌های بالستیک عماد به نمایش درآمدند. اینجا را ببینید.

فناوری اطلاعات

آنچه مشاهده می‌کنید اولین قمقمه آب هوشمند با نمایشگر رنگی است که در نمایشگاه امسال لاس‌وگاس توسط کمپانی LifeFuels رونمایی شد. اینجا را ببینید.

دو روز بعد از معرفی اولین لپ‌تاپ جهان مجهز به استاندارد بی‌سیم 802.11ad توسط ایسر، کمپانی تی پی لینک نیز اولین روتر خود را با این استاندارد در لاس‌وگاس 2016 رونمایی کرد. اینجا را ببینید.

طنز و کاریکاتور

سخنگوی ناجا با اشاره به حادثه حمله به سفارت عربستان: مردم را خیلی از وقت‌ها نمی‌شود زد. اینجا را ببینید.

افزایش سن نامزدهای فدراسیون فوتبال تا 70 سالگی؛ کفاشیان می خواهد 8 سال دیگر بماند. اینجا را ببینید.

چند رسانه ای

دانشجویی که از دانشگاه ترک تحصیل کرد با استفاده از خوش فکری خود در بدترین روزهایش30 هزار پوند (حدود 132 میلیون تومان) درآمد دارد. اینجا را ببینید.

تصاویر خودروهای پارک شده در دانشگاهی در دبی رسانه‌های غربی و اروپایی را هم تعجب زده کرده است.اینجا  را ببینید.

محبوب ترین خبرها

سخنگوی ناجا با اشاره به حادثه حمله به سفارت عربستان: مردم را خیلی از وقت‌ها نمی‌شود زد.اینجا را ببینید.

گزارشگر فوتبال و مجری ورزشی که فعالیت های تلویزیونی خود را برای شرکت در انتخابات مجلس معلق کرده بود،‌ به تلویزیون بر‌میگردد.اینجا را ببینید.

پربحث ترین خبر

طی سال‌های گذشته در شبکه نمایش خانگی سریال‌های بسیاری تولید شده‌اند که در آن هنرمندان زیادی حضور داشته‌اند.اینجا را ببینید.

/212 17

This entry passed through the Full-Text RSS service – if this is your content and you’re reading it on someone else’s site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

RSS

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • تعداد نظرات منتشر شده: 1
    1. نویسنده :ناملی

      موفق باشید

    بدون نظر :