امروز: پنجشنبه, ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الخميس 9 ذو القعدة 1445 | 2024-05-16
کد خبر: 107707 |
تاریخ انتشار : 01 خرداد 1392 - 12:53 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

پارسی وی:مالک باشگاه راه‌آهن گفت: از حق خودم بابت درج نام شرکتم بر روی پیراهن پرسپولیس می‌گذرم. بحث حضور علی دایی در پرسپولیس حرف و حدیث‌های زیادی داشت تا اینکه شب گذشته مسئولان باشگاه راه‌آهن تماسی با نماینده تام‌الاختیار دایی گرفتند و به او اعلام کردند حضور این مربی در پرسپولیس بلامانع است اما پرسپولیسی‌ها باید نظر بابک زنجانی مالک باشگاه […]

پارسی وی:مالک باشگاه راه‌آهن گفت: از حق خودم بابت درج نام شرکتم بر روی پیراهن پرسپولیس می‌گذرم.

بحث حضور علی دایی در پرسپولیس حرف و حدیث‌های زیادی داشت تا اینکه شب گذشته مسئولان باشگاه راه‌آهن تماسی با نماینده تام‌الاختیار دایی گرفتند و به او اعلام کردند حضور این مربی در پرسپولیس بلامانع است اما پرسپولیسی‌ها باید نظر بابک زنجانی مالک باشگاه را‌ه‌آهن را باید جلب کنند.

زنجانی گفت: طبق صحبت‌هایی که داشتیم ما شرطی را برای حضور دایی در پرسپولیس گذاشتیم و آن را رسماً ابلاغ کردیم. در مرحله اول به ما تعهد دادند که این کارها را انجام دهند.

وی افزود: من نیازی ندارم که پرسپولیس بخواهد اسم مجموعه مرا پشت پیراهن خود بزند ولی باید قبول داشته باشید که بابت این کار و ضرر باشگاه راه‌آهن باید پرسپولیسی‌ها حرکتی انجام دهند و این در شرایط حرفه‌ای مسئله‌ عجیبی نیست. باید حرکتی بکنند که ما هم ضرر نکنیم ولی از الان به بعد دیگر خود رویانیان همه چیز را می‌داند.

مالک باشگاه راه‌آهن یادآور شد: من از پرسپولیسی‌ها می‌خواهم که 100 میلیون تومان به بیماران سرطانی بدهند و این موضوع را حتی آقای رویانیان موافقتش را به من اعلام کرده‌ است.

وی در پاسخ به سوالی که اگر پرسپولیس نام شرکت شما را بر روی پیراهنش نزند باز هم حاضر به حضور دایی در پرسپولیس هستید یا خیر گفت: دوباره می‌گویم که رویانیان باید 100 میلیون تومان به عنوان کمک به کودکان سرطانی بدهد، این خواسته من است چون مسئله مربوط به خیریه است. اما به پیشنهاد بعدی من یعنی حک کردن نام شرکت سورینت روی پشت پیراهن پرسپولیس که مورد قبول مسئولان باشگاه پرسپولیس قرار نگرفته من هم اعلام می‌کنم که از این حق خودم می‌گذرم و انشاالله پرسپولیسی‌ها موفق باشند. با این شرایط و موافقت بابک زنجانی، علی دایی رسما به تیم فوتبال پرسپولیس پیوست.

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید