امروز: پنجشنبه, ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الخميس 2 ذو القعدة 1445 | 2024-05-09
کد خبر: 445789 |
تاریخ انتشار : 09 آبان 1400 - 23:35 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

سرمربی تیم والیبال شهرداری گنبد می گوید نداشتن بازیکنان سرعتی زن و با تجربه تیم یکی از دلایل شکست تیمش مقابل سپاهان بود. به گزارش صلح خبر، طاهر قره داشلی پس از باخت 3 بر صفر تیمش مقابل فولادمبارکه سپاهان در هفته سوم لیگ برتر والیبال در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: ابتدا به تیم سپاهان […]

سرمربی تیم والیبال شهرداری گنبد می گوید نداشتن بازیکنان سرعتی زن و با تجربه تیم یکی از دلایل شکست تیمش مقابل سپاهان بود.

به گزارش صلح خبر، طاهر قره داشلی پس از باخت 3 بر صفر تیمش مقابل فولادمبارکه سپاهان در هفته سوم لیگ برتر والیبال در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: ابتدا به تیم سپاهان تبریک می گویم، ست اول را بد بازی کردیم؛ اما ست های دوم و سوم عملکرد خوبی داشتیم. ست دوم می توانستیم برنده بازی باشیم که اگر این اتفاق افتاده بود، شرایط بازی عوض می شد.

وی افزود: ست سوم هم بچه ها بازی خوبی داشتند؛ اما اشتباهات فردی زیادی داشتیم. مشکل سرعتی زن داریم، تیم کمبود سرعتی زن دارد و برای جا به جایی تعویض ها هم مشکل داشتیم. در بازی با سایپا عملکرد بهتری داشتیم و حتی می توانستیم پیروز میدان شویم. بازی برده را باختیم، در بازی امروز نیز در ست دوم توانایی برد داشتیم که اگر این اتفاق رخ می داد، احتمال برد در ست سوم نیز بود.

سرمربی تیم والیبال شهرداری گنبد در خصوص جانشین سعید مصطفی وند گفت: اگر بتوانیم بازیکنی جذب کنیم وضعیت بهتر می شود، با مسئولین باشگاه صحبتهایی مبنی بر گرفتن دو بازیکن خارجی داشته ایم، البته بازیکنی که در حد لیگ ایران باشد که اگر این مسئله عملی شود شرایط بهتری خواهیم داشت.

قره داشلی با اشاره به وضعیت والیبال در گنبد و بازیکن پروری این شهر در والیبال کشور اضافه کرد: ما پنج بازیکن خود را برای این فصل یکباره از دست دادیم، متین تکاور از بازیکنان جوان تیم ما بود که به سپاهان پیوسته، چند بازیکن خوب دیگر نیز داشتیم که قبل از اینکه باشگاه اقدام به بستن قراردادهای این فصل کند راهی تیم های دیگر شدند. اگر بازیکنان فصل قبل خود را داشتیم وضعیت بهتربود و دستمان بازتر بود. بازیکنان جوان این فصل هم تجربه ندارند و بازی به بازی بهتر خواهند شد و باید روی آنها کار کنیم.

انتهای پیام

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید