امروز: چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الأربعاء 23 شوال 1445 | 2024-05-01
کد خبر: 54254 |
تاریخ انتشار : 03 اسفند 1394 - 12:22 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

ایرنا نوشت: با ورود سامانه ناپایدار جوی که از روز یکشنبه وارد جو منطقه شد و کماکان نیز استقرار دارد تندباد با سرعت 80 کیلومتر بر ساعت روز دوشنبه قصرشیرین را در نوردید. رئیس اداره هواشناسی قصرشیرین گفت: تندباد که از نخستین ساعت بامداد روز جاری شهرستان مرزی قصرشیرین را در نوردید کماکان نیز ادامه […]

ایرنا نوشت: با ورود سامانه ناپایدار جوی که از روز یکشنبه وارد جو منطقه شد و کماکان نیز استقرار دارد تندباد با سرعت 80 کیلومتر بر ساعت روز دوشنبه قصرشیرین را در نوردید.

رئیس اداره هواشناسی قصرشیرین گفت: تندباد که از نخستین ساعت بامداد روز جاری شهرستان مرزی قصرشیرین را در نوردید کماکان نیز ادامه دارد.
حیدر چوپانی اظهار داشت: طبق آخرین نقشه های پیش یابی هواشناسی پیش بینی می شود این سامانه ناپایدار جوی تا اواخر وقت چهارشنبه در جو منطقه حاکم باشد.
وی افزود: پیش بینی می شود وزش باد با نوسان سرعت کم و زیاد تا اواخر وقت روز جاری در شهرستان مرزی قصرشیرین ادامه داشته باشد.
وی بیان کرد: همچنین با ورود این سامانه به جو منطقه دید افقی در قصرشیرین در صبح روز جاری (دوشنبه) به هشت هزار متر کاهش یافته است.

ghasreshirin.solhkhabar
وی ادامه داد: میزان دید افقی در قصرشیرین هم اکنون 2 هزار متر از حد استاندارد یک هوای پاک و سالم (10 هزار متر) کمتر است.
رئیس اداره هواشناسی قصرشیرین دمای فعلی هوای قصرشیرین را 27 درجه سلسیوس بالای صفر و رطوبت موجود در هوا را نیز 15 درصد اعلام کرد.
چوپانی اضافه کرد: پیش بینی می شود تا اوخر وقت امشب گرد و غبار این شهرستان مرزی را فرا گیرد ضمن اینکه طی امروز و فردا در برخی ساعات نیز شاهد بارش باران در قصرشیرین خواهیم بود.
این مقام مسئول خاطرنشان کرد: از ابتدای امسال تاکنون آسمان قصرشیرین 112 روز درگیر گرد و خاک بود که این میزان در فروردین ماه 9، اردیبهشت 15، خرداد 22، تیر 17، مرداد 13، شهریور 18، مهر ماه 13 ،دیماه 3 و در اسفند ماه جاری نیز 3 روز بوده است.
ستاد مدیریت بحران استانداری کرمانشاه در اطلاعیه ای مدارس تمامی مقاطع تحصیلی و دانشگاه های استان کرمانشاه در روز یکشنبه در دو شیفت صبح و بعد از ظهر را به علت آلودگی شدید هوا تعطیل اعلام کرد.
گرد و غبار موجود در هوا نتیجه وزش باد شدید در بیابان های عراق است که باعث آلودگی هوای این مناطق می شود.
شبکه بهداشت و درمان شهرستان قصرشیرین عصر روز شنبه با صدور اطلاعیه ای به شهروندان بویژه افراد مسن، کودکان و بیماران قلبی و تنفسی توصیه کرد بدلیل آلودگی هوا از ورود به فضای باز و آزاد خودداری کرده و در صورت لزوم از ماسک استفاده کنند.

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید