امروز: چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الأربعاء 23 شوال 1445 | 2024-05-01
کد خبر: 224115 |
تاریخ انتشار : 09 اسفند 1396 - 10:21 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله اخبار روز صلح خبر ؛ سردار سلیمانی خدمتي بزرگ به ملت‌هاي منطقه و بشريت کرد به گزارش صلح خبر؛ روزنامه جوان در صفحه اول امروز 9 اسفند ماه خود نوشت: سردار سلیمانی خدمتي بزرگ به ملت‌هاي منطقه و بشريت کرد شانزدهمین همایش سوختگان وصل ویژه گرامیداشت سردار قاسم سلیمانی عصر دیروز بدون ایشان با سخنرانی […]

به گزارش مجله اخبار روز صلح خبر ؛

سردار سلیمانی خدمتي بزرگ به ملت‌هاي منطقه و بشريت کرد

به گزارش صلح خبر؛ روزنامه جوان در صفحه اول امروز 9 اسفند ماه خود نوشت: سردار سلیمانی خدمتي بزرگ به ملت‌هاي منطقه و بشريت کرد

سردار سلیمانی خدمتي بزرگ به ملت‌هاي منطقه و بشريت کرد

شانزدهمین همایش سوختگان وصل ویژه گرامیداشت سردار قاسم سلیمانی عصر دیروز بدون ایشان با سخنرانی محسن رضایی در محل تالار فردوسی دانشکده ادبیات دانشگاه تهران برگزار شد. به گزارش ایرنا، در بخشی از پیام روحانی به این همایش آمده است: در تاریخ معاصر ایران اسلامی شاهد ظهور و درخشش دلیرمردانی هستیم که در اوج بهره ‌مندی از سجایای اخلاقی، حماسه‌سازند و در سایه الطاف و نصرت الهی و به مدد تقوا و تزکیه نفس و اطاعت از ولی فقیه، با مؤمنان فروتن و خوش‌رفتار و در مصاف با سلطه‌جویان سختگیر و پرصلابتند. سردار پر افتخار اسلام و مجاهد فی‌سبیل‌الله، سرلشکر قاسم سلیمانی، در برهه‌ای بسیار حساس از تاریخ ایران و جهان با مجاهدتی غرور‌آفرین و اخلاصی ناب در راه دفاع از جان و نوامیس مسلمانان و مقدسات آنان به حمایت مردم و ارتش عراق و سوریه برخاست، تا شجره خبیثه داعش ریشه‌کن شود که موجب خدمتی بزرگ به ملت‌های منطقه و بشریت شد. اینجانب برگزاری همایش سوختگان وصل را فرصتی مناسب در راستای حفظ و نشر ارزش‌های ایثار، مقاومت و شهادت می‌دانم و بدین مناسبت از تلاش موفق و خدمات ماندگار فرمانده محترم نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تشکر و تقدیر نموده، از درگاه خداوند سبحان برای این عزیز و تمامی خدمتگزاران صادق اسلام و مجاهدان راه خدا سعادت، عزت و پیروزی مسئلت دارم. در پیام علی لاریجانی نیز خطاب به این همایش ادبی آمده است: «سال‌های طولانی است که با سردار سلیمانی آشنایی و حشر و نشر دارم و از خدمات ایشان مطلع هستم. ایشان که از اوان جوانی برای حفظ انقلاب اسلامی به سپاه وارد شدند و به دفاع از کشور در دفاع مقدس ردای مجاهدت بر تن نمودند، تا امروز که به عنوان فرمانده سپاه قدس تروریست‌های نابکار را تار و مار کردند، یکسره در مسیر اعتلای اسلام و انقلاب گام برداشتند و همیشه در صف مقدم مجاهدت در راه انقلاب، امام و رهبری بودند.» ‌در ادامه پیام رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح شده است: «امروز از انسانی دردمند و آشنا به مصالح کشور، خوش‌فکر و باهوش و دوراندیش، ستایش می‌شود که حق هم هست اما بعید است از همه تلاش‌های ارزشمند او برای انقلاب پرده‌برداری گردد، چرا که فداکاری‌های ایشان در عرصه‌های مختلف دفاع و مجاهدت عظیم است و تأثیرات خدمات او برای حال و آینده کشور جنبه راهبردی دارد.»محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلح خبرت نظام هم در مراسم تجلیل از سردار پر افتخار اسلام «‌حاج قاسم سلیمانی‌» با اشاره به شخصیت سردار قاسم سلیمانی گفت: من مطمئن هستم که برادرمان حاج قاسم سلیمانی راضی به برگزاری چنین برنامه‌‌هایی نیست، چرا که وی برای رضای خدا به صحنه آمده است اما ما وظیفه داریم این شخصیت برجسته را معرفی کنیم.

سرويس اخبار روز خبرگزاري صلح خبر

اگر فيلم يا فيلم يا تصاويري داريد که تمايل داريد با ديگران به اشتراک بگذاريد، از بخش خبرنگاران صلح خبر براي ما ارسال نماييد. تا پس از بررسي در مجله مديا صلح خبر منتشر گردد.

اگر تمايل داشته باشيد با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاوير و فيلم ها و فيلم هاي خودتان، قوانين و عرف را رعايت نماييد تا قابليت پخش داشته باشند.

خبرنگاران پايگاه تحليلي خبري صلح خبر

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید