امروز: جمعه, ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الجمعة 25 شوال 1445 | 2024-05-03
کد خبر: 542260 |
تاریخ انتشار : 01 اردیبهشت 1403 - 12:39 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

با تکیه بر تیم خبرنگاران حرفه‌ای و تجربه‌دار، سایت “اطلاع باما” به تحلیل عمیق و جامع مسائل روز پرداخته و در راستای ترویج فرهنگ خبر خوانی صحیح، اطلاع‌رسانی دقیق و تحلیل‌های حرفه‌ای قدم برمی‌دارد. به گزارش صلح خبر به نقل از سایت “اطلاع باما”، به عنوان یک منبع قابل اعتماد و مستقل در دسته‌بندی‌های مختلف […]

با تکیه بر تیم خبرنگاران حرفه‌ای و تجربه‌دار، سایت “اطلاع باما” به تحلیل عمیق و جامع مسائل روز پرداخته و در راستای ترویج فرهنگ خبر خوانی صحیح، اطلاع‌رسانی دقیق و تحلیل‌های حرفه‌ای قدم برمی‌دارد.

به گزارش صلح خبر به نقل از سایت “اطلاع باما”، به عنوان یک منبع قابل اعتماد و مستقل در دسته‌بندی‌های مختلف اخبار، از جمله اقتصادی، فرهنگی، ورزشی و اجتماعی، بین الملل، در خدمت همه علاقه‌مندان به خبر خواهد بود.

راه‌اندازی سایت خبری جدید و متفاوت با نام اطلاع باما 

به اطلاع عموم مردم می‌رساند که سایت خبری جدید و متفاوتی با نام “اطلاع باما” به زودی راه‌اندازی خواهد شد. این سایت با هدف ارائه اخبار دقیق، جامع و مستند در حوزه‌های مختلف به تمامی کاربران اینترنتی عرضه خواهد شد.

 اطلاع با ما با شماره مجوز ۹۴۳۶۵ از سازمان وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامی و با تیمی بسیار حرفه‌ای شامل سرویس اجتماعی، اقتصادی، بین الملل، ورزشی و فرهنگی در راستای موضوعات و بحث‌هایی که در جامعه مطرح است به تحلیل و بررسی و انتشار اخبار روز ایران و جهان می‌پردازد. 

آدرس سایت خبری اطلاع باما
https://www.etelaabama.ir

سایت خبری اطلاع باما: با تحلیل‌های بی‌طرفانه وخبرهای داغ روز راه اندازی شد

سایت “اطلاع باما” به عنوان یک منبع قابل اعتماد و مستقل در دسته‌بندی‌های مختلف اخبار، از جمله اقتصادی، فرهنگی، ورزشی و اجتماعی، بین الملل، در خدمت همه علاقه‌مندان به خبر خواهد بود. با تکیه بر تیم خبرنگاران حرفه‌ای و تجربه‌دار، سایت “اطلاع باما” به تحلیل عمیق و جامع مسائل روز پرداخته و در راستای ترویج فرهنگ خبر خوانی صحیح، اطلاع‌رسانی دقیق و تحلیل‌های حرفه‌ای قدم برمی‌دارد.

ویژگی‌های برجسته سایت “اطلاع باما” شامل موارد زیر است:
۱. انتشار خبرها با سرعت بالا و در زمان واقعی
۲. ارائه تحلیل‌های عمیق و جامع درباره مسائل مختلف
۳. پوشش گسترده‌ای از رویدادها و روندهای جاری کشور و جهان
۴. ارائه مطالب خبری در قالب‌های متنی، تصویری و صوتی
۵. طراحی ساده و کاربرپسند برای دسترسی آسان کاربران

سایت “اطلاع باما” با هدف ارائه اخبار دقیق و مستند، بر پایه اصول رسانه‌ای مستند و اخلاقی فعالیت خواهد کرد. همچنین، این سایت به دنبال برقراری ارتباط مستقیم با کاربران خود است و دریافت نظرات، پیشنهادات و انتقادات آن‌ها را جدی می‌گیرد.

سایت “اطلاع باما” با امید به ارائه خدمات خبری با کیفیت و متنوع، منبعی معتبر و قابل اعتماد در دنیای خبر اینترنتی خواهد بود.

برای ورود به سایت خبری اطلاع باما اینجا کلیک کنید

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید