امروز: شنبه, ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: السبت 11 ذو القعدة 1445 | 2024-05-18
کد خبر: 462792 |
تاریخ انتشار : 29 اسفند 1400 - 6:48 | ارسال توسط :
0
2
ارسال به دوستان
پ

دبیر فدراسیون جانبازان و معلولان از اعزام ۶ رشته ورزشی معلولان به بازی های پاراآسیایی هانگژو چین خبر داد و گفت: ۱۴۰۱ سال پرترافیک برای فدراسیون جانبازان و معلولان از نظر برگزاری اردوها و آماده‌سازی ورزشکاران جهت شرکت در بازی های پاراآسیایی هانگژو است. مسعود حمیدی در گفت‌وگو با صلح خبر، درباره برنامه‌های فدراسیون جانبازان […]

دبیر فدراسیون جانبازان و معلولان از اعزام ۶ رشته ورزشی معلولان به بازی های پاراآسیایی هانگژو چین خبر داد و گفت: ۱۴۰۱ سال پرترافیک برای فدراسیون جانبازان و معلولان از نظر برگزاری اردوها و آماده‌سازی ورزشکاران جهت شرکت در بازی های پاراآسیایی هانگژو است.

مسعود حمیدی در گفت‌وگو با صلح خبر، درباره برنامه‌های فدراسیون جانبازان و معلولان در سال ۱۴۰۱، اظهار کرد: ۱۴۰۱ سال پرترافیکی برای فدراسیون جانبازان و معلولان است، به طوری که برای آماده‌سازی ورزشکاران جهت شرکت در بازی های پاراآسیایی هانگژو، از اوایل فروردین اردوهای خود را در رشته‌های شنا، وزنه برداری، دوومیدانی، والیبال و بسکتبال با ویلچر زنان و مردان آغاز خواهیم کرد که این اردوها تا زمان اعزام تیم‌ها به بازی های پاراآسیایی ادامه خواهد داشت.

وی هم چنین از اعزام تیم بسکتبال با ویلچر زنان و مردان به مسابقات آسیا و اقیانوسیه در اردیبهشت ماه خبر داد و گفت: تیم ملی بسکتبال با ویلچر زنان و مردان برای شرکت در مسابقات آسیا و اقیانوسیه، ۲۶ اردیبهشت عازم تایلند می‌شوند که در این مسابقات سهمیه بازیهای پاراآسیایی چین نیز در بخش زنان توزیع می‌شود.

دبیر فدراسیون جانبازان و معلولان تصریح کرد: در سال ۱۴۰۱ چند تورنمنت برون مرزی برای رشته‌های وزنه برداری، فوتبال هفت نفره و دوومیدانی نیز پیش‌بینی شده که وزنه برداری خردادماه عازم کره جنوبی و دوومیدانی به تونس می‌رود، همچنین تیم فوتبال هفت نفره نیز در صورت حمایت حامیان مالی اردیبهشت ماه در مسابقات قهرمانی جهان اسپانیا شرکت خواهد کرد.

حمیدی در ادامه از اعزام ۶ رشته ورزشی معلولان به بازیهای پاراآسیایی چین خبر داد و افزود: دوومیدانی، والیبال، بسکتبال با ویلچر و تیراندازی «زنان و مردان»، شنا و وزنه برداری از رشته‌های اعزامی به چین هستند که تلاش بر این است در این دوره کاروان کیفی و مدال آور عازم بازیهای پاراآسیایی کنیم.

وی در پایان با اشاره به حمایت ویژه فدراسیون جانبازان و معلولان و کمیته ملی پارالمپیک از مدال آوران شانس طلا در بازیهای پاراآسیایی چین، گفت: در سال جدید مدال آوران شانس طلا در بازیهای پاراآسیایی چین از نظر امکانات، تجهیزات و نحوه شرکت در اردوها تحت حمایت ویژه فدراسیون و کمیته ملی پارالمپیک خواهند بود.

انتهای پیام

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید