امروز: شنبه, ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: السبت 26 شوال 1445 | 2024-05-04
کد خبر: 42090 |
تاریخ انتشار : 18 آذر 1391 - 15:22 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

سارق مسلح هنگام اجرای نقشه سرقت به اشتباه همدستش را نشانه گرفت و او را به کام مرگ فرستاد. این مرد بعد از فرار دست به‌خودکشی زد اما زنده ماند.چندی قبل مأموران پلیس شهرستان شیراز در جریان تیراندازی در یکی از خیابان‌های شهر قرار گرفتند و راهی آنجا شدند. مأموران پس از حضور در محل […]

سارق مسلح هنگام اجرای نقشه سرقت به اشتباه همدستش را نشانه گرفت و او را به کام مرگ فرستاد.

این مرد بعد از فرار دست به‌خودکشی زد اما زنده ماند.چندی قبل مأموران پلیس شهرستان شیراز در جریان تیراندازی در یکی از خیابان‌های شهر قرار گرفتند و راهی آنجا شدند. مأموران پس از حضور در محل حادثه جسد مرد جوانی را دیدند که کنار بلوار افتاده بود. بررسی‌ها نشان می‌داد که قربانی پسر 20ساله‌ای است که در اثر اصابت گلوله به قتل رسیده است. این در حالی بود که کنار جسد یک خودروی پژو 405نیز وجود داشت که می‌توانست رازگشای این تیراندازی مرگبار باشد.

تحقیقات پلیسی برای شناسایی صاحب خودرو آغاز شد تا اینکه دقایقی بعد مردی نزد مأموران پلیس شیراز رفت و گفت که صاحب خودروی پژو 405 است. وی کلید معمای جنایت را در اختیار تیم تحقیق قرار داد و گفت: شب حادثه کنار بلوار ایستادم و قصد داشتم تا ماشینم را همانجا پارک کنم که در همین هنگام دو مرد که چهره‌شان را پوشانده بودند به سمت من حمله‌ور شدند. آنها از دوطرف (سمت راننده و شاگرد) در خودرویم را باز کردند و با تهدید از من خواستند تا از خودرو پیاده شوم اما من مقاومت کردم و در همین حین سارقی که سمت شاگرد ایستاده بود لوله سلاحش را روی گونه‌ام گذاشت و تهدید به شلیک کرد.

وی ادامه داد: من باز هم مقاومت کردم و با او درگیر شدم که هنگام کشمکش ناگهان وی گلوله‌ای شلیک کرد و تیر به جای اینکه به من اصابت کند، به همدست او خورد. مرد جوان نقش زمین شد و سارق مسلح وقتی دید همدستش خون‌آلود روی زمین افتاده به سرعت پا به فرار گذاشت. من نیز ماشینم را همانجا رها کردم و خود را نزد پلیس رساندم.

با افشای این حقیقت مأموران تحقیقات خود را برای شناسایی و دستگیری قاتل فراری آغاز کردند. بررسی‌ها نشان می‌داد که عامل جنایت بعد از شلیک اشتباهی به همدستش از محل گریخته و سپس با یک اسلحه جنگی سیمینوف دست به‌خودکشی زده و به‌دلیل شدت جراحات، به بیمارستان منتقل شده است. مأموران وقتی در بیمارستان حاضر شدند، مرد جوان به‌خاطر شدت جراحت از ناحیه فک و گلو قادر به تکلم نبود و تحت مداوا قرار داشت. در ادامه تحقیقات مشخص شد که شب حادثه شخص دیگری نیز همراه سارقان مسلح بوده که وی نقش راننده دزدان را بر عهده داشته است.

بلافاصله کارآگاهان پاتوق‌های احتمالی وی را تحت کنترل قرار دادند تا اینکه سرانجام وی را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند. این مرد بعد از انتقال به پلیس آگاهی مورد بازجویی قرار گرفت و به مأموران گفت: مدتی قبل نقشه سرقت کشیدیم و شب حادثه هر سه نفر راهی محل حادثه شدیم. من نیز راننده خودروی پرایدی بودم که متعلق به مقتول بود. آنها بعد از پیاده‌شدن از ماشین درحالی‌که صورتشان را پوشانده بودند به سمت مالباخته رفتند تا با تهدید اسلحه ماشینش را سرقت کنند اما وقتی صدای تیراندازی شنیدم و متوجه شدم که همدستم به قتل رسیده و سرقت نافرجام مانده از ترس پا به فرار گذاشتم.

سردار سیروس سجادیان، فرمانده انتظامی فارس با اعلام این خبر گفت: در این پرونده شخص دیگری که متهم به قتل پس از کشتن همدستش به خانه وی رفته بود نیز توسط مأموران شناسایی و دستگیر شد. این فرد، سپس متهم را به روستایش (در اطراف شیراز) رسانده‌بود. تحقیقات درباره این پرونده ادامه دارد تا زوایای پنهان آن درخصوص سرقت‌های دیگر این باند فاش شود.

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید

    تعداد نظرات منتشر شده: 13
    1. نویسنده :فهیمه

      سایت باید جامع و فراگیر باشه هنوز کار زیاده و امیدوارم تا آخر همین طور ادامه بدین :دی

    1. نویسنده :امیر.ف

      تمام مطالب آخرین اخبار را خوندم برام مفید بود و جالب.

    1. نویسنده :آزاد

      سایت پارسی وی اگه همین طور ادامه بده خیلی موفق خواهد بود.

    1. نویسنده :محسن.خ

      سارق مسلح همدستش را نشانه گرفت بخش گالری هنرمندان را نیز کاملتر کنید.

    1. نویسنده :ahmad.shamloo

      همین طور ادامه بدین … موفق باشید.

    1. نویسنده :انجل

      مطالب قشنگیه

    1. نویسنده :ثمین

      سایت کامل و خوبی دارین.

    1. نویسنده :کامران.شاه.بلاغی

      نوشته سارق مسلح همدستش را نشانه گرفت خوب بود. بیشتر به قسمت سرگرمی و عکسهای روز توجه کنین.

    1. نویسنده :پسرای.ایران

      سایت جالبیه خصوصن بخش سرگرمی و عکسهای خبری 🙂

    1. نویسنده :شایسته

      مطلب سایتتون عالیه. ایول دارین. کارتون رو ادامه بدین 🙂

    1. نویسنده :سارا

      امید را به خانه بیاور کسی در این نزدیکی منتظرش نشسته است… خسته نباشید

    1. نویسنده :ضرب.شصت

      سایت جالبیه خصوصن بخش سرگرمی و عکسهای خبری 🙂

    1. نویسنده :تهرانی

      مطالب خوبی دارید. ان شاء الله همین سیاست کاری را ادامه دهید.