امروز: شنبه, ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: السبت 4 ذو القعدة 1445 | 2024-05-11
کد خبر: 141465 |
تاریخ انتشار : 16 فروردین 1396 - 15:58 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

زمین لرزه امروز در مشهد معاون عملیات سازمان امداد و نجات هلال احمر از افزایش فوتی زلزله ۶ ریشتری خراسان رضوی خبر داد. به گزارش مجله اجتماعی پایگاه صلح خبر؛ به گزارش صلح خبر؛ امروز چهارشنبه 16 فروردین زمین لرزه 6 ریشتری در عمق 10 کیلومتری زمین  که در ساعت 10:39 دقیقه در خراسان رضوی شهرستان فریمان و […]

زمین لرزه امروز در مشهد

معاون عملیات سازمان امداد و نجات هلال احمر از افزایش فوتی زلزله ۶ ریشتری خراسان رضوی خبر داد. به گزارش مجله اجتماعی پایگاه صلح خبر؛

به گزارش صلح خبر؛ امروز چهارشنبه 16 فروردین زمین لرزه 6 ریشتری در عمق 10 کیلومتری زمین  که در ساعت 10:39 دقیقه در خراسان رضوی شهرستان فریمان و روستای سفید سنگ رخ داد که تاکنون گزارش دو فوتی و همچنان همان 4 مصدوم قبلی اعلام شده است.

معاون عملیات امداد و نجات هلال احمر همچنین درباره پس لرزه‌های این زمین لرزه نیز عنوان کرد: تاکنون 31 مورد پس لرزه رخ داده است که بزرگترین آن 4.9 ریشتر بوده است.

فتحی از مردم درخواست کرد تا از حضور در منطقه آسیب دیده خودداری کرده و خبرها را از منابع رسمی دریافت و از تماس بی‌مورد با مناطق آسیب دیده خودداری کنند.

همچنین سید امیر محسن ضیایی با اشاره به زمین لرزه 6 ریشتری خراسان رضوی اظهار داشت: جمعیت هلال احمر آمادگی کامل در پاسخگویی به زلزله اخیر را دارد و حضور نیروهای واکنش سریع نشانی از توان این جمعیت در پاسخگویی مناسب به این حادثه است.

رئیس جمعیت هلال احمر عنوان کرد: اردوگاه اسکان اضطراری در مناطق امن حول منطقه حادثه دیده، برای آرامش بیشتر مردم ایجاد می‌شود.

قدرت زمین‌لرزه مشهد ۶ ریشتر اعلام شد.

بنابر اعلام مرکز لرزه‌نگاری دانشگاه تهران، قدرت زمین‌لرزه‌ای که دقایقی پیش مشهد را لرزاند، 6 ریشتر و در عمق 10 کیلومتری زمین اعلام شده است.

مرکز این زمین‌لرزه، سفید سنگ خراسان رضوی بوده است. وقوع این زمین لرزه ساعت 10:39:10 بوده است.

هنوز از میزان خسارات احتمالی جانی و مالی این زلزله، خبری گزارش نشده است.

نزدیک‌ترین شهرها به کانون این زلزله، 24 کیلومتری سفید سنگ (خراسان رضوی)، 38 کیلومتری قلندرآباد (خراسان رضوی) و 40 کیلومتری فریمان (خراسان رضوی) و همچنین نزدیکترین مراکز استان، 81 کیلومتری مشهد و 319 کیلومتری بجنورد است.

زمین لرزه در مشهد

منبع:تنسیم,مهر

اگر خبر یا گزارشی دارید از بخش خبریار صلح خبر برای ما ارسال نمایید.

خبریار صلح خبر

قوانین خبریار صلح خبر

  1. لطفا در ارسال اخبار و تصاویر و گزارش های خود قوانین و مقرارت را رعایت فرمایید.
  2. از ارسال مطالب خلاف عفت عمومی یا تصاویر موهون اکیدا خودداری فرمایید.
  3. در صورت مشاهده تخلف پس از تذکر ، حساب کاربری موردنظر بلافاصله حذف می گردد.

گروه وبگردی صلح خبر 

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید