امروز: پنجشنبه, ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الخميس 9 ذو القعدة 1445 | 2024-05-16
کد خبر: 467110 |
تاریخ انتشار : 09 اردیبهشت 1401 - 15:54 | ارسال توسط :
0
1
ارسال به دوستان
پ

صلح خبر/مازندران نماینده ولی فقیه در استان مازندران در خطبه های نماز آخرین جمعه ماه مبارک رمضان ۱۴۰۱ مصادف با روز جهانی قدس گفت: امروز رژیم صهیونیستی ضعیف‌تر از همیشه و فلسطین قوی‌تر از پیش است. آیت الله محمد باقر لایینی در خطبه های نماز جمعه امروز مصادف با روز جهانی قدس با اشاره به […]

صلح خبر/مازندران نماینده ولی فقیه در استان مازندران در خطبه های نماز آخرین جمعه ماه مبارک رمضان ۱۴۰۱ مصادف با روز جهانی قدس گفت: امروز رژیم صهیونیستی ضعیف‌تر از همیشه و فلسطین قوی‌تر از پیش است.

آیت الله محمد باقر لایینی در خطبه های نماز جمعه امروز مصادف با روز جهانی قدس با اشاره به اینکه همه باید خداترس و پرهیزکار باشیم گفت: با رعایت این نکات هیچ پرونده ای نباید در دادگاه‌های مازندران اضافه شود.
وی با تبریک ۹ اردیبهشت روز شوراها گفت: ۲ آفت شوراها را تهدید می‌کند، یکی اختلافات داخلی خودشان و دیگری افت فساد کاری است.
لایینی با گرامیداشت روز ملی خلیج فارس و با بیان اینکه خلیج فارس همیشه خلیح فارس خواهد ماند، نسبت به وقایع محیط زیستی اخیر گفت: نداشتن تجهیزات کوچکی از جمله تفنگ بیهوشی خسارت زیست محیطی به همراه داشت؛ چرا نباید یک ایستگاه اتش نشانی اطفای حریق مجهز به هواپیمای آتش نشان در میانکاله و جنکل های هیرکانی داشته باشیم که این مسائل نیازمند توجه است.
امام جمعه ساری راهبرد الهی در رابطه با روز قدس را اینگونه تشتریح کرد: سنت خداوند بر ۲ راهبرد حمایت از مستضعفین و هلاک مستکبران است. کاخ نشینی خوی کاخ نشینی می آورد و خوی فرعونی نباید بوجود بیایند.
لایینی با بیان اینکه ۳۰ سال از وضعیت قرار توافق و صلح فلسطین و اسراییل گذشته اما اسراییل به شهرک سازی های خود ادامه داده و پای معاهده خود نمانده و تفنگ را نیز از فلسطین گرفته است، گفت: اما امروز فلسطین بیدار شده و از راهکار مسلحانه و به جای سنگ از موشک نقطه زن استفاده می کند.
نماینده ولی فقیه در استان مازندران با اشاره به اینکه اسراییل ضعیف تر از پیش است و فلسطین قوی تر شده تاکید کرد: امام راحل با اعلام اخرین روز جمعه قدس اجازه ندادند فلسطین فراموش شود و مردم با راهپیمایی نشان دادند پشت فلسطین را خالی نمی کنند.
پیش از خطبه های نماز جمعه ساری، استاندار مازندران با بیان اینکه ملت فلسطین چندین دهه، برای رسیدن به حق مسلم خود در مقابل وحشی ترین تروریسم جهانی در حال مقاومت هستند، گفت: این مسئله مهم نشانگر این است که فلسطین باید در صدر سیاست های جهان اسلام و دولت های اسلامی قرار داشته باشد.
سید محمود حسینی‌پور در مراسم روز قدس با اشاره به اینکه تحولات فلسطین طی ۷۰ سال گذشته نشان می دهد که صهیونیست ها نتوانستند روند تثبیت خود را به سرانجام برسانند، تصریح کرد: صهیونیست های غاصب در تثبیت حکومت نامشروع خودشان در فلسطین دست به تحرکات شنیع و فجیع ترین ترورها زدند.
حسینی پور با عنوان اینکه سردار قاسم سلیمانی با محوریت سپاه پاسداران که یک نهاد مردمی و برآمده از بطن انقلاب است، توانست جریان مقاومت را در تمام کشورهای اسلامی ساماندهی کند، گفت: امروز یکی از کابوس های اصلی رژیم منفور صهیونیستی جبهه مقاومت است که شهید سلیمانی آن طراحی کرده است.
انتهای پیام

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید