امروز: شنبه, ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: السبت 26 شوال 1445 | 2024-05-04
کد خبر: 501356 |
تاریخ انتشار : 19 فروردین 1402 - 16:04 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

صلح خبر/کرمانشاه غواص مطرح کرمانشاهی به پُرآبی و تند شدن جریان آب رودخانه‌های کرمانشاه در پی بارش های اخیر اشاره کرد و گفت: خانواده‌هایی که به حاشیه رودخانه ها می‌روند، بیشتر مراقب کودکان و سالخوردگان باشند. بهمن پرورش در گفت و گو باصلح خبر، بااشاره به افزایش موارد غرق شدگی در فصل بهار، اظهار کرد: […]

صلح خبر/کرمانشاه غواص مطرح کرمانشاهی به پُرآبی و تند شدن جریان آب رودخانه‌های کرمانشاه در پی بارش های اخیر اشاره کرد و گفت: خانواده‌هایی که به حاشیه رودخانه ها می‌روند، بیشتر مراقب کودکان و سالخوردگان باشند.

بهمن پرورش در گفت و گو باصلح خبر، بااشاره به افزایش موارد غرق شدگی در فصل بهار، اظهار کرد: باتوجه به بارش های خوب ماه‌های اخیر، شاهد پرآبی و جریان تند آب در سدها و رودخانه های استان هستیم.

وی ادامه داد: در چنین شرایطی احتمال غرق شدگی افرادی که برای تفریح و شنا به این منابع آبی مراجعه می کنند، بالاتر می‌رود، لذا به خانواده‌ها و مردم هشدار می‌دهیم که در هنگام نزدیک شدن به سدها، تالاب‌ها و رودخانه‌ها بسیار مراقب باشند.

این غواص کرمانشاهی با بیان اینکه هرجا رودخانه پرآب و خروشانی باشد، خطر هم وجود خواهد داشت، گفت: کودکان و سالخوردگان از جمله افرادی هستند که احتمال غرق شدگی آنها در حاشیه رودخانه ها بیشتر است، بنابراین خانواده هایی که به حاشیه رودخانه ها می روند، بیشتر مراقب آنها باشند.

وی در ادامه به بیان روایت حادثه غرق شدگی پیرمردی 70 ساله در رودخانه کنگرشاه صحنه پرداخت و افزود: در ایام نوروز پیرمردی 70 ساله در رودخانه کنگرشاه صحنه غرق شد و علیرغم تلاش گروه های امدادی، جسدش پیدا نشد.

پرورش تاکید کرد: از آنجایی که کسی غرق شدگی این فرد را در رودخانه ندیده بود، برای همین محل دقیق غرق شدگی و پیدا کردن جسدش دشوار شده بود.

این غواص برجسته کرمانشاهی ادامه داد: در نهایت چند روز پیش آتش نشانی کرمانشاه طی تماسی با من درخواست کردند که برای پیدا کردن جسد این غریق به منطقه بروم و با توجه به تجربه‌ای که طی سالها اندوخته‌ام، توانستم دو روزه  جسد غریق را در نقطه‌ای نامعلوم پیدا کنم.

وی با بیان اینکه رودخانه کنگرشاه صحنه رودخانه‌ای جنگلی، خروشان و پرآب است، گفت: چندسال پیش هم در فصل زمستان یک پیرمرد دیگر در این رودخانه ناپدید شد که طی دو عملیات توانستم جسدش را از آب بیرون بیاورم.

انتهای پیام

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید