امروز: یکشنبه, ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الأحد 20 شوال 1445 | 2024-04-28
کد خبر: 497813 |
تاریخ انتشار : 18 اسفند 1401 - 23:04 | ارسال توسط :
0
1
ارسال به دوستان
پ

ورزش ایران و جهان امروز با اتفاقات و مسائل مختلفی همراه بود؛ از پایان لیگ شطرنج، پیروزی وفایی مقابل ترامپ، پیراهن الهلال بر تن مسی، شکایت عزیزی خادم از فدراسیون فوتبال تا صعود میلان و بایرن مونیخ به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا. به گزارش صلح خبر،  بایرن مونیخ در دیدار برگشت برابر […]

ورزش ایران و جهان امروز با اتفاقات و مسائل مختلفی همراه بود؛ از پایان لیگ شطرنج، پیروزی وفایی مقابل ترامپ، پیراهن الهلال بر تن مسی، شکایت عزیزی خادم از فدراسیون فوتبال تا صعود میلان و بایرن مونیخ به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا.

به گزارش صلح خبر،  بایرن مونیخ در دیدار برگشت برابر پاری سن ژرمن هم به پیروزی دست پیدا کرد تا صعودی مقتدرانه به دور بعد داشته باشد.  در ادامه دور برگشت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا دو بازی برگزار شد. در حساس‌ترین بازی بایرن مونیخ در آلیانس آره نا از پاری سن ژرمن پذیرایی‌ کرد. بایرن مونیخ که در دیدار رفت در پاریس با یک گل به پیروزی دست پیدا کرده بود در بازی برگشت هم با دو گل به پیروزی دست پیدا کرد تا صعودی مقتدرانه به دور بعد داشته باشد.

عزیزی خادم از فدراسیون فوتبال شکایت کرد

رئیس پیشین فدراسیون فوتبال در اعتراض به برکناری‌اش به قوه قضاییه شکایت کرد. شهاب‌الدین عزیزی خادم، رئیس سابق فدراسیون فوتبال در گفت‌وگویی تلویزیونی اظهار کرد: از کلمه رئیس پیشین یا رئیس سابق تنفر دارم به دلیل این که من را در یک روند غیرقانونی کنار گذاشتند. من می‌توانم از خودم دفاع کنم. به نظرم این فدراسیون یک فدراسیون غیرقانونی است. عزلی که در یک مسیر کاملا غیرقانونی و غیراصولی رخ داد و به اجبار فدراسیون را از ما گرفتند. در همین خصوص ما به قوه قضاییه شکایت کردیم. من پیش از جام جهانی به دلیل ملی شکایت نکرده بودم.

پایان لیگ برتر شطرنج با قهرمانی پولاد نوین معدن کرمان

نوزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر شطرنج امروز با قهرمانی تیم پولاد نوین معدن کرمان به پایان رسید. نوزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر شطرنج ایران (جام اندیشمندان) با حضور هشت تیم و ۵۵ بازیکن (پنج استاد بزرگ، یک استاد بین المللی و هفت استاد فدراسیون جهانی شطرنج فیده) از شش استان کشور از ۱۳ تا ۱۸ اسفند ماه در تهران به میزبانی فدراسیون شطرنج برگزار شد. جایزه این مسابقات ۱۵ میلیونی بود.  

پیروزی وفایی مقابل ترامپ

ملی‌پوش اسنوکر ایران موفق شد جاد ترامپ را در مرحله یک‌چهارم‌ نهایی مسابقات اسنوکر شش‌توپ قهرمانی جهان شکست دهد. حسین وفایی، ملی‌پوش اسنوکر ایران، که در مسابقات اسنوکر شش‌توپ قهرمانی جهان حرفه‌ای‌ها شرکت کرده است در مرحله یک‌چهارم نهایی این رقابت‌ها به مصاف جاد ترامپ، یکی از قدرت‌های اسنوکر جهان، رفت و موفق شد به پیروزی شش بر پنج دست یابد. با این پیروزی، ملی‌پوش اسنوکر ایران موفق شد به مرحله نیمه‌نهایی این رقابت‌ها راه یابد.

در تمرین گریه کنید!

رئیس فدراسیون کشتی با حضور در خانه کشتی شهید ابراهیم هادی با اعضای تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی دیدار و گفت و گو کرد. علیرضا دبیر در این دیدار ضمن قدردانی از زحمات کادر فنی و کشتی گیران گفت: کار ما از ۳ ماه پیش شروع شده و تا پایان رقابت های جهانی و بازی های آسیایی ادامه خواهد داشت. بزرگترین چیزی که باید به آن فکر کنید و هدفتان باشد بالا بردن پرچم مقدس کشورمان است و برای انجام آن در این ۷ ماه پیش رو باید با تمام وجود و به خوبی تمرین کنید.

پیراهن الهلال بر تن لیونل مسی!

صفحه لیگ قهرمانان آسیا در توییتر بعد از حذف پاری سن ژرمن از لیگ قهرمانان اروپا با منتشر کردن تصویری از لیونل مسی از انتقال این بازیکن به لیگ عربستان خبر داد. پاری سن ژرمن در دیدار برگشت برابر بایرن مونیخ با دو گل شکست خورد تا وداعی تلخ با لیگ قهرمانان اروپا داشته باشد. قرارداد مسی با پاری سن ژرمن به پایان رسیده و با توجه به ناکامی دوباره در لیگ قهرمانان اروپا بسیار بعید است که قرارداد او تمدید شود.

تاتنهام برابر میلان متوقف و حذف شد

جدال تاتنهام و میلان در دور برگشت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با تساوی بدون گل به پایان رسید تا میلان باتوجه به پیروزی در دیدار رفت راهی دور بعد شود. در ادامه دور برگشت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا یک بازی برگزار شد. در این بازی تاتنهام در ورزشگاه خانگی خود از میلان پذیرایی کرد که این بازی در نهایت با تساوی بدون گل به پایان رسید. این بازی در حالی برگزار شد که جدال رفت دو تیم در ایتالیا با پیروزی یک بر صفر میلان به پایان رسید.

گل‌محمدی چطور تاکتیک‌های خمس را تخریب کرد؟

دیدار تراکتور – پرسپولیس نقطه عطفی در لیگ بیست و دوم به حساب می‌آید اما آنالیز فنی این دیدار نشان می‌دهد که نبود دو مهره کلیدی تراکتور چطور باعث شکست تفکرات خمس مقابل گل‌محمدی شد. تراکتور و پرسپولیس در هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال در دیداری جذاب و دیدنی به مصاف هم رفتند که این بازی در نهایت با پیروزی ۳ بر ۲ پرسپولیس به شکلی دراماتیک رقم خورد. این دیدار نکات فنی مختلفی داشت که صلح خبر برای بررسی آن به سراغ سجاد حسین‌زاده، کارشناس فوتبال ایران رفته تا در “ایستگاه تاکتیک، ” تفکرات خمس و گل‌محمدی در بازی حساس هفته بیست و دوم را مورد بررسی قرار دهد.

انتهای پیام

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید