امروز: شنبه, ۷ مهر ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: السبت 25 ربيع أول 1446 | 2024-09-28
کد خبر: 438609 |
تاریخ انتشار : 03 خرداد 1400 - 23:35 | ارسال توسط :
0
1
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله اجتماعی صلح خبر صلح خبر/آذربایجان شرقی نماینده سازمان جهانی بهداشت در جمهوری اسلامی ایران گفت: رمز موفقیت، قرار دادن سلامت در مرکز امور است و بدون مشارکت مردم موفقیتی کسب نخواهد شد. سید جعفر حسین امروز در مراسم اختتامیه ارزیابی نهایی برنامه‌ی شهر سالم سهند در ارتباط اینترنتی اظهار کرد: مفتخر هستیم که […]

به گزارش مجله اجتماعی صلح خبر

صلح خبر/آذربایجان شرقی نماینده سازمان جهانی بهداشت در جمهوری اسلامی ایران گفت: رمز موفقیت، قرار دادن سلامت در مرکز امور است و بدون مشارکت مردم موفقیتی کسب نخواهد شد.

سید جعفر حسین امروز در مراسم اختتامیه ارزیابی نهایی برنامه‌ی شهر سالم سهند در ارتباط اینترنتی اظهار کرد: مفتخر هستیم که برنامه های اجرا شده در حوزه شهر سالم تحت تاثیر شیوع ویروس کرونا قرار نگرفت و این موضوع من را بیش از گذشته نسبت به این طرح متعهد کرده است.

وی ادامه داد: سلامت مسئولیتی برای همه است و حتی در دوران کرونایی نیز شاهد مشارکت بین‌بخشی در خصوص برنامه شهر سالم بودیم.

وی تاکید کرد: نه تنها جامعه باید از ما خدمت کردم را مطالبه کند، بلکه باید در تصمیم گیری ها نیز مشارکت داشته باشد.

نماینده سازمان جهانی بهداشت در جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کرد: اگرچه این برنامه تاکنون روند خوبی را طی کرده است اما این درجه از موفقیت ها شروع کار است و از این به بعد برای مردم ایران تعهد ایجاد می‌کند.

وی ادامه داد: پیامی که این طرح به تصمیم گیران کشوری می‌رساند این است که در صورت قراردادن سلامت در مرکز تمام اقدامات به موفقیت خواهیم رسید و بدون مشارکت مردم موفقیتی کسب نخواهد شد.

به گزارش صلح خبر، کارشناسان سازمان جهانی بهداشت بعد از دو روز حضور در شهر جدید سهند و بازدید از امکانات بهداشت و درمان، آموزش، خدمات، شهری و … در مورد اعطای گواهی‌نامه کسب عنوان شهر سالم تصمیم گیری خواهند کرد.

انتهای پیام

منبع : Isna.ir

اگر تمایل دارید خبر یا گزارش یا مقاله ای را با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله گزارشگران یا اخبار روز منتشر گردد.

در صورت تمایل، خبر با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و اخبار وگزارش های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت انتشار را داشته باشند.

خبرنگار صلح خبرموسسه صلح خبر

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید