امروز: یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الأحد 27 شوال 1445 | 2024-05-05
کد خبر: 486242 |
تاریخ انتشار : 04 آبان 1401 - 9:05 | ارسال توسط :
0
1
ارسال به دوستان
پ

صلح خبر/اردبیل سرپرست معاونت ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: استان اردبیل در اولین دوره این مسابقات جایگاه ۲۵، دور دوم ۲۹ و امسال با تلاش‌های رؤسای هیئت‌ها، مربیان و ورزشکاران توانست با ۱۲ پله صعود به جایگاه ۱۷ برسد. علیرضا بیداردل ۴ آبان با اعلام این خبر افزود: این مسابقات از […]

صلح خبر/اردبیل سرپرست معاونت ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: استان اردبیل در اولین دوره این مسابقات جایگاه ۲۵، دور دوم ۲۹ و امسال با تلاش‌های رؤسای هیئت‌ها، مربیان و ورزشکاران توانست با ۱۲ پله صعود به جایگاه ۱۷ برسد.

علیرضا بیداردل ۴ آبان با اعلام این خبر افزود: این مسابقات از ۲۸ شهریورماه آغاز و در ۲۸ مهرماه به کار خود پایان داد.

وی گفت: در این دوره از المپیاد برای اولین‌بار فقط رشته‌های ورزشی المپیکی شامل ۲۱ رشته ورزشی برای آقایان و ۱۶ رشته برای بانوان در نظر گرفته شده بود.

وی افزود: با اقدامات و برنامه‌ریزی‌های انجام‌یافته در طول سال گذشته و جلسات متعدد برگزار شده با رؤسای هیئت و تلاش‌های شبانه‌روزی مربیان و ورزشکاران توانستیم امسال با کسب ۴ مدال طلا،۵ نقره و ۱۴ برنز در رشته‌های گلف، کشتی، ژیمناستیک، زورخانه‌ای و پهلوانی، دوومیدانی، تکواندو، ووشو، جودو و وزنه‌برداری رتبه ۱۷ را از آن خود کنیم.

بیداردل بیان کرد: به جهت ارتقای ۱۲ پله‌ای استان اردبیل نسبت به سال قبل در مراسم اختتامیه سومین دوره المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور که با حضور وزیر ورزش و جوانان، وزیر آموزش‌وپرورش، معاونین وزارت ورزش و جوانان، مدیران ستادی وزارت‌خانه، جمعی از رؤسای فدراسیون‌ها روز دوشنبه ۲ آبان‌ماه برگزار شد از استان اردبیل تقدیر شد.

وی در اضافه کرد: برگزاری مسابقات هشت رشته از این المپیاد به عهده وزارت آموزش‌وپرورش بود و یکی از اتفاقات خوب دیگر این دوره از المپیاد وجود رشته پهلوانی و زورخانه‌ای بود که ما تمام تلاش و برنامه‌ریزی‌های خود را برای بالابردن رتبه استان در سال‌های آتی خواهیم کرد و به‌زودی با حضور مسئولان استانی و ورزشی از رؤسای هیئت و ورزشکاران مدال‌آور این المپیاد با برگزاری مراسمی تجلیل خواهد شد.

انتهای پیام

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید