امروز: یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الأحد 27 شوال 1445 | 2024-05-05
کد خبر: 205668 |
تاریخ انتشار : 21 آبان 1396 - 18:35 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله فرهنگی صلح خبر سنندج – شاعر و نویسنده کردستانی راه اندازی کتابخانه تخصصی هنر را یکی از مهمترین نیازهای استان کردستان عنوان کرد و بر توجه به این مهم به عنوان یک اصل تاکید کرد. به گزارش خبرنگار صلح خبر، کامبیز کریمی بعد از ظهر امروز یکشنبه در جریان بازدید رئیس سازمان […]

به گزارش مجله فرهنگی صلح خبر

سنندج – شاعر و نویسنده کردستانی راه اندازی کتابخانه تخصصی هنر را یکی از مهمترین نیازهای استان کردستان عنوان کرد و بر توجه به این مهم به عنوان یک اصل تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار صلح خبر، کامبیز کریمی بعد از ظهر امروز یکشنبه در جریان بازدید رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کردستان، رئیس حوزه هنری استان و فرماندار شهرستان سنندج از پردیس سینمایی بهمن سنندج، گفت: متاسفانه در حال حاضر یک کتابخانه تخصصی در حوزه هنر در استان کردستان وجود ندارد و این یک ضعف جدی به شمار می رود.

وی ادامه داد: در حال حاضر ستاره ها کردستانی برای دسترسی به کتاب های تخصصی در حوزه هنر با چالش های زیادی مواجه هستند و نبود یک کتابخانه تخصصی در بخش هنر آنها را آزارمی دهد.

این شاعر و نویسنده کردستان با بیان اینکه راه اندازی یک کتابخانه تخصصی در بخش هنر یکی از نیازهای ضروری استان به شمار می رود، افزود: راه اندازی این کتابخانه بهترین کمک به ستاره ها و حتی هنرجویان به شمار می رود و آنها می توانند با کمترین دردسر به منابع مرتبط با مسائل هنری دسترسی داشته باشند.

وی با بیان اینکه راه اندازی این کتابخانه بهترین کمک برای توجه به هنر و فرهنگ این استان است، یادآور شد: جمع آوری کتاب های منتشر شده روز و همچنین منابع مورد نیاز بهترین کمک برای توسعه و تقویت فعالیت های فرهنگی و هنری در استان کردستان به شمار می رود.

کریمی ضمن تقدیر از نگاه ویژه رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزیو همچنین فرماندار شهرستان سنندج به مسائل فرهنگی، گفت: حضور مدیران و مسئولانی که دغدغه کارهای فرهنگی و هنری دارند به راستی جای خوشحالی دارد و انتظار می رود که در سایه این حمایت ها هر روز شاهد توسعه و تقویت فعالیت های فرهنگی و هنری در کردستان باشیم.

وی از حوزه هنری استان کردستان تقدیر کرد و یادآور شد: هر چند که متاسفانه امروز شماری از متولیان بخش فرهنگ به این مقوله توجه چندانی ندارند ولی جای خوشحالی است که حوزه هنری با حمایت واقعی از ستاره ها و فعالان این بخش قدم های مثبتی برای تقویت و توسعه فرهنگ و هنر کردستان برداشته است.

این شاعر و نویسنده کردستانی ضمن تقدیر از امین مرادی رئیس حوزه هنری کردستان، یادآور شد: خوشبختانه حوزه هنری کردستان ارتباط و تعامل بسیار خوبی با ستاره ها و فعالان فرهنگی دارد و در سایه این تعامل و همکاری نیز شاهد تولید و عرضه آثار فاخری در تمامی بخش های فرهنگی و هنری در این استان هستیم و انتظار می رود که این روند رو به رشد همچنان ادامه داشته باشند.

منبع : Mehrnews

اگر تمایل دارید خبر یا گزارش یا مقاله ای را با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله گزارشگران یا اخبار روز منتشر گردد.

در صورت تمایل، خبر با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و اخبار وگزارش های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت انتشار را داشته باشند.

خبرنگاران RSS

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید