امروز: یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الأحد 12 ذو القعدة 1445 | 2024-05-19
کد خبر: 463540 |
تاریخ انتشار : 11 فروردین 1401 - 14:48 | ارسال توسط :
0
1
ارسال به دوستان
پ

صلح خبر/قم رئیس اداره اجتماعی سازمان فرهنگی هنری و ورزشی شهرداری قم گفت: ایستگاه‌های فرهنگی و هنری در 10 بوستان منتخب شهری به منظور ارائه خدمات به زائرین راه‌اندازی شده‌ است. مجتبی بستان در حاشیه بازدید رسانه‌ها از فعالیت‌های تسهیلات نوروزی، اظهار کرد: سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم با شروع سال جدید برنامه‌های متنوعی را […]

صلح خبر/قم رئیس اداره اجتماعی سازمان فرهنگی هنری و ورزشی شهرداری قم گفت: ایستگاه‌های فرهنگی و هنری در 10 بوستان منتخب شهری به منظور ارائه خدمات به زائرین راه‌اندازی شده‌ است.

مجتبی بستان در حاشیه بازدید رسانه‌ها از فعالیت‌های تسهیلات نوروزی، اظهار کرد: سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم با شروع سال جدید برنامه‌های متنوعی را در سطح شهر و به ویژه بوستان‌ها فراهم کرده است که درحال ارائه خدمات به زائرین هستند.

وی با اشاره به استقرار ایستگاه‌های فرهنگی و هنری در بوستان‌ها، مطرح کرد: این ایستگاه‌ها در بیش از ۱۰ بوستان منتخب برنامه‌های متنوع و مختلقی برای ارائه دارند.

رئیس اداره اجتماعی سازمان فرهنگی هنری و ورزشی شهرداری قم با بیان اینکه در این بوستان‌ها اقامه نماز ظهروعصر و مغرب و عشاء را نیز داشتیم، عنوان کرد: همچنین غرفه‌های مشاوره خانواده، دعوت به عفاف و حجاب، کودک و نوجوان و … نیز وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه دو سوله ورزشی شیرازی و جوانمرد را برای اسکان زائرین هماهنگ کرده‌ایم، خاطرنشان کرد: باتوجه به پایان تقریبی فصل کرونا و همزمانی سال جدید با ایام نیمه شعبان استقبال مطلوبی از برنامه‌های کمیته فرهنگی شده است.

بستان با بیان اینکه حسن ختام برنامه‌ها در ۱۳ فروردین‌ماه است، تصریح کرد: در تاریخ 12 فروردین‌ماه دو اقدام جدید و بی‌نظیر در شهر داریم که یکی از آن‌ها اجرای گروه سرود سلام فرمانده است.

وی افزود: این گروه سرود متشکل از دو هزار نفر است که افتخار داریم پذیرای آن‌ها در بوستان علوی و میدان آستانه باشیم.

 رئیس اداره اجتماعی سازمان فرهنگی هنری و ورزشی شهرداری قم در پایان یادآور شد: همچنین برنامه‌های متنوعی در روز طبیعت در بوستان‌ها در نظر گرفته شده است که مباحث فرهنگ شهروندی در خصوص عدم آسیب رساندن به طبیعت نیز در آن گنجانده شده است.

انتهای پیام

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید