امروز: جمعه, ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الجمعة 3 ذو القعدة 1445 | 2024-05-10
کد خبر: 516948 |
تاریخ انتشار : 05 شهریور 1402 - 10:19 | ارسال توسط :
0
1
ارسال به دوستان
پ

صلح خبر/آذربایجان شرقی دوچرخه‌سوار تیم یونیور هلند می‌گوید قبل از آمدن به ایران، تصور مثبتی نسبت به این کشور نداشته است. تام وایفیا در گفت‌وگو با صلح خبر اظهار کرد: سطح مسابقه در تور دوچرخه‌سواری تبریز-کندوان با مسیر پرپیچ و خم دشوار بود و ما را با سختی مواجه کرد. وی افزود: تشویق مردم در […]

صلح خبر/آذربایجان شرقی دوچرخه‌سوار تیم یونیور هلند می‌گوید قبل از آمدن به ایران، تصور مثبتی نسبت به این کشور نداشته است.

تام وایفیا در گفت‌وگو با صلح خبر اظهار کرد: سطح مسابقه در تور دوچرخه‌سواری تبریز-کندوان با مسیر پرپیچ و خم دشوار بود و ما را با سختی مواجه کرد.

وی افزود: تشویق مردم در خط پایان و طول مسیر توجه‌ام را جلب کرد، کوه‌ها و فضای حاکم بر روستای تاریخی کندوان نیز بسیار زیبا و احساسی بود.

وی ادامه داد: یکی از بهترین دوچرخه‌سواران تیم هستم و تمام تلاشم را برای موفقیت تیم انجام خواهم داد، نقطه ضعف‌ تیم ما در ارتفاعات است و روی این موضوع کار می‌کنیم.

رکابزن تیم یونیور هلند در پاسخ به این سوال که نظرتان در مورد کشور ایران چیست؟ گفت: قبل از سفر به ایران تصور خوبی نسبت به این کشور نداشتم، نزدیکانم به من گفتند که ایران امنیت ندارد و در فرودگاه های این کشور باید از وسایلم در برابر دزدها مواظبت کنم، اما اکنون در ایران با مردمی مهربان و امنیت کامل مواجه شده‌ام، هیچ مشکلی برایم پیش نیامده است.

دوچرخه‌سوار هلندی: تصورم از ایران این نبود

رکابزن اسپانیایی: از حضور در تبریز خوشحال هستم

رکابزن اسپانیایی تیم ماتریکس ژاپن می‌گوید از حضور در تبریز خوشحال است.

اودگار نوهانس‌نیوتو در گفت‌وگو با صلح خبر اظهار کرد: تور دوچرخه‌سواری تبریز-کندوان با پستی و بلندی بسیاری همراه بود و همین باعث شده بود کار ما دشوار تر شود، همجنین عرض کم جاده فرصت سبقت گرفتن را نیز از ما گرفته بود.

وی افزود: این اولین حضورم در تبریز است و از این بابت خوشحالم چرا که دوستان دوچرخه سوار بسیاری در این شهر دارم و از دیدار با آن‌ها لذت می‌برم.

وی ادامه داد: در تور تبریز-کندوان هر شش رکابزن تیم‌مان خط پایان را رد کردند و در بین ۲۵ نفر برتر قرار گرفتند که یکی از رکابزنان جایگاه چهارم را به خود اختصاص داد.

رکابزن اسپانیایی تیم ماتریکس ژاپن گفت: دو ماه به صورت مداوم تمرین کرده‌ایم و تمام تلاش‌مان را برای موفقیت در تور ایران-آذربایجان انجام می‌دهیم.

به گزارش صلح خبر، تور دوچرخه‌سواری ایران-آذربایجان، پنجم لغایت نهم شهریورماه طی پنج مرحله به میزبانی سه استان؛ آذربایجان‌شرقی، آذربایجان‌غربی و اردبیل برگزار می‌شود و ۱۵ تیم داخلی و خارجی در این تورنمنت به رقابت می‌پردازند.

انتهای پیام

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید