امروز: جمعه, ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الجمعة 18 شوال 1445 | 2024-04-26
کد خبر: 50515 |
تاریخ انتشار : 20 بهمن 1394 - 15:48 | ارسال توسط :
0
4
ارسال به دوستان
پ

– تسنیم نوشت: سخنگوی ائتلاف اصولگرایان از انتخاب شعار «معیشت، امنیت و پیشرفت» این جریان برای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی خبر داد. دومین نشست خبری غلامعلی حداد عادل با سمت سخنگوی ائتلاف اصولگرایان، ظهر امروز و با حضور برخی از چهره‌های این ائتلاف از جمله بیژن نوباوه، سلیمانی، پرویز داوودی، اسماعیل کوثری، روح‌الامینی، […]

– تسنیم نوشت: سخنگوی ائتلاف اصولگرایان از انتخاب شعار «معیشت، امنیت و پیشرفت» این جریان برای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی خبر داد.

دومین نشست خبری غلامعلی حداد عادل با سمت سخنگوی ائتلاف اصولگرایان، ظهر امروز و با حضور برخی از چهره‌های این ائتلاف از جمله بیژن نوباوه، سلیمانی، پرویز داوودی، اسماعیل کوثری، روح‌الامینی، فاطمه رهبر، مصطفی رحماندوست و علی قریشی در خبرگزاری تسنیم در حال برگزاری است.

 

غلامعلی حداد عادل

حداد عادل در ابتدای نشست خود ضمن تبریک ایام‌الله دهه فجر و دعوت مردم برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن به انتخاب لیست 30 نفره ائتلاف اصولگرایان برای انتخابات مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت: در اولین نشست خبری که داشتم خبر شکل‌گیری شورای مرکزی ائتلاف اصولگرایان را مطرح کردیم و امروز اعلام می‌کنم که این شورا که اعضای آن 22 نفر بودند پس از برگزاری 9 جلسه به یک فهرست واحده 30 نفره از نامزدهای اصولگرایان برای نامزدی در انتخابات مجلس رسیدند.

اهم  سخنان وی از این قرار است:

** امیدواریم هفتم اسفند ملت ایران با حضور باشکوه در یک انتخابات سالم، جلوه دیگری از مردم‌سالاری دینی را در جمهوری اسلامی ایران در مقابل چشم مردم جهان به نمایش بگذارند.

** انتخابات فرصت مناسبی است که رقابت جناح‌ها ظاهر آن است اما باطن آن احساس هویت سیاسی در بین یک ملت است. احساس استقلال، احساس حاکمیت ملی و استمرار اراده ملی در بین ملتی است که نتیجه آن به مراتب از شکست یا پیروزی یک جناح بر جناح دیگر مهمتر است.

** {در مورد اعضای 30 نفره لیست اصولگرایان و فرآیند انتخاب آن} ابتدا یک کارگروه از جانب شورای مرکزی ائتلاف اصولگرایان مامور بررسی فهرست شدند. این شورا از تعداد 190 نفر از کسانی که در استان تهران برای انتخابات ثبت‌نام کرده بودند را به عنوان چهره‌های اصولگرای شاخص و شناخته شده شناسایی کردند و در مراحل بعدی یک نوبت از همه فعالان و روسای احزاب و همچنین یک نوبت از همه نامزدها دعوت شد تا گفت‌وگویی با آنان صورت گیرد و سپس در دو و 3 مرحله در جامعه نظرسنجی ترتیب دادیم.

** شایستگی و صلاحیت، کارآمدی و تخصص، مقبولیت، تجربه، نوآوری، از جمله شاخص‌هایی بود که کارگروه مسئول تهیه فهرست آن را به عنوان معیارهایی برای نامزدهای اصولگرا انتخاب کردند. در این فهرست تلاش شد این شاخص‌ها و ملاک‌ها رعایت شود. پس از بررسی‌های بیشتر 190 نفر تبدیل به 128 نفر و پس از انجام رای‌گیری به لیست 54 نفره رسیدیم و در مرحله دیگر نیز این تعداد به 45 نفر رسید و در نهایت ما با در نظر گرفتن تمامی جوانب و شاخص‌ها یک لیست 30 نفره ارائه دادیم.

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید